Bankowość mobilna w Banku Spółdzielczym w Końskowoli

Bank Spółdzielczy w Końskowoli wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów oraz wdrażając nowoczesne technologie informatyczne uruchomił możliwość obsługi rachunku bankowego z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon.

Dzięki internetowej aplikacji mobilnej, klienci Banku mogą w szybki i wygodny sposób korzystać m.in. z następujących funkcji:

– sprawdzenie salda rachunków
– przegląd historii operacji na rachunkach
– wykonywanie przelewów także z wykorzystaniem QR kodów
– obsługa lokat terminowych
– zmianę hasła dostępu

Z usługi „Internet Banking Mobilny” mogą korzystać Klienci banku będący użytkownikami tradycyjnej usługi Internet Banking. Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Interfejs mobilny działa równolegle z tradycyjnym dostępem do programu Internet Banking, dzięki czemu nie ma potrzeby zawierania dodatkowych umów z bankiem, a do logowania wykorzystuje się ten sam login i hasło.

Aplikacja jest zintegrowana z Google, co pozwala bez konieczności logowania w kilka chwil znaleźć na mapie najbliższy bankomat lub oddział banku. Oprogramowanie wykonane jest w nowoczesnej technologii HTML 5. Autorem uruchomionego w banku rozwiązania jest firma Novum.

Więcej informacji o usłudze mobilnego dostępu do rachunku, Bank Spółdzielczy w Końskowoli publikuje na swoim profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/pages/Bank-Sp%C3%B3%C5%82dzielczy-w-Ko%C5%84skowoli/1489633774649562