Citi Handlowy znalazł się na podium tegorocznego rankingu brytyjskiego miesięcznika Euromoney w kategorii Best private banking services overall in Poland. W 13 edycji plebiscytu Private Banking and Wealth Management Survey 2016 bank zdobył dodatkowo 1 miejsca przyznane w ramach trzech specjalistycznych kategorii za najlepsze innowacje technologiczne dla klienta, analizy i doradztwo inwestycyjne w zakresie alokacji aktywów oraz obsługę klientów międzynarodowych.
Nagroda to, obok pięciu gwiazdek przyznanych przez miesięcznik Forbes, kolejne wyróżnienie i zarazem podkreślenie wysokiej pozycji oferty Private Banking w Citi Handlowy zarówno na poziomie lokalnym jak i globalnym. Wraz z wprowadzeniem w grudniu propozycji dla klientów z portfelem 3 mln zł pod nazwą Citigold Private Client, bank jako pierwszy w Polsce wprowadził dla klientów kolejne globalne rozwiązania takie jak doradztwo inwestycyjne na rynkach akcji 20 giełd na całym świecie. W ofercie znajdują się również usługi maklerskie oferowane przez Dom Maklerski Citi Handlowy oraz unikalne na rynku rozwiązania walutowe takie jak inwestycje dwuwalutowe oraz najlepsze w ofercie banku kursy wymiany walut. Nagrodę Euromoney przyjmujemy więc z dumą jako dowód uznania ze strony ekspertów z branży dla innowacyjności i globalnego aspektu oferty oraz najwyższej jakości świadczonych usług – podkreśla Tomasz Pol, Dyrektor Pionu Produktów i Dystrybucji w Citi Handlowy.
Nagrody Euromoney Private Banking Survey 2016 to jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień międzynarodowych przyznawanych przez brytyjski miesięcznik Euromoney. Klasyfikacja rankingu to wyniki wnikliwej oceny konkurencji przeprowadzej przez ekspertów z blisko 600 instytucji zlokalizowanych w 90 państwach świata. Nagroda została przyznana z podziałem na 15 różnych kategorii produktowych i uwzględnia zestawienia lokalne i globalne.