Barbara Pasterczyk z ING nagrodzona w konkursie CMO Awards

Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim, otrzymała aż trzy nagrody w konkursie CMO Awards, w tym Grand Prix całego konkursu.

– CMO Awards to unikatowy konkurs, w którym naszą pracę oceniają liderzy marketingu ze wszystkich branż, nagradzając najbardziej wartościowe projekty. Bardzo się cieszę, że branża doceniła nasze działania. Taki feedback to nieoceniona wartość. Daje energię i siłę do realizacji kolejnych projektów – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Barbara Pasterczyk została laureatką następujących kategorii:

  • Digital Champinon za realizację zauważalnych, skutecznych, wyróżniających się działań w obszarze digital marketingu i za realizację projektów które pozwalają lepiej wykorzystywać dane do budowania insightów konsumenckich;
  • Purpose Ambassador za przywództwo w inicjowaniu działań marketingowych, których celem jest realizacja ważnych celów społecznych;
  • Grand Prix całego konkursu.

CMO AWARDS to konkurs, którego wyróżnikiem jest mechanizm peer-to-peer. To sami CMO nagradzają te koleżanki i kolegów, którzy wdrożyli lub zainicjowali w swoich firmach najbardziej wartościowe projekty transformacyjne i których działania wyróżniły się w minionym roku.

CMO Awards to inicjatywa Shortlist Consulting i Partnerów Strategicznych, która ma na celu budowanie platformy komunikacji i wymiany doświadczeń pomiędzy liderami marketingu ze różnych branż.

Źródło: ING