Barbara Pasterczyk z ING nominowana do tytułu AD Marketer Roku

Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim została nominowana do tytułu AD Marketer Roku w IX edycji konkursu AD WO/MAN Roku 2020.

Barbara Pasterczyk od 14 lat odpowiada za ogólną wizję i budowanie brandu ING Banku Śląskiego. Od lat silnie zaangażowana w prace nad strategią marketingową na poziomie międzynarodowym, w tym zmianę wizualizacji i repozycjonowania marki Grupy ING. Uczestniczy i współtworzy wiele międzynarodowych inicjatyw opartych o wymianę wiedzy i doświadczeń z zakresu marketingu.

Jej zdaniem sukces zależy od konsekwentnego realizowania strategii i zrozumienia potrzeb klienta, dlatego głęboko wierzy w obserwacje ludzi, co daje początek ciekawym insightom, na których opiera komunikację ING.

Prowadzone przez nią kampanie od wielu lat zdobywają uznanie w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych zarówno w kraju (Effie Awards Poland, IAB Mixx Awards, Złoty Bankier, festiwal kreacji reklamowej KTR, Golden Arrow, Złote Spinacze) jak i za granicą (Digital Communication Award, Mixx Award Europe). Za swoje wyniki działań marketingowych otrzymała również tytuł Dyrektora Marketingu Roku 2014.

Konkurs AD WO/MAN Roku wyłania najlepszych przedstawicieli branży reklamowej, których wybierają eksperci: przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych. Nagroda AD Marketer Roku zostanie przyznana po raz trzeci. Organizatorem konkursu jest magazyn „Press”. Gala wręczenia tytułów odbędzie się online, już 8 kwietnia br.

Źródło: ING