Baza adresów e-mail do Firm i Instytucji

Punkt wyjścia podjętych działań stanowi należąca do PCM baza klientów biznesowych Efekt, zawierająca aktualnie 1,5 mln rekordów. Oprócz podstawowych danych, baza zawiera dodatkowe informacje, min. rodzaj branży, przedziały zatrudnienia, formę własności, formę prawną i dokładną lokalizację firmy, telefon, fax.

Cechą wyróżniającą Bazę Efekt są bardzo dokładne przedziały zatrudnienia każdej firmy. Przedsiębiorstwa podzielone są aż na 14 grup wg ilości zatrudnionych osób. Informacje te – wraz z wysoką aktualnością Bazy – stawiają Efekt w gronie najlepszych baz na rynku UE. Precyzyjny podział branżowy oraz dobór potencjalnych klientów biznesowych wg wielkości pozwala idealnie dopasować grupę docelową do każdej usługi lub produktu.

W wyniku podjętych działań Polskie Centrum Marketingowe spodziewa się pozyskać bazę adresów e-mail rzędu 0,2 do 0,5 mln rekordów.

Forma korzystania z bazy jest bardzo elastyczna. Istnieje możliwość użyczenia bazy do jednokrotnego wykorzystania, jak również wysyłania komunikatów pocztą elektroniczną w wielu kampaniach – wcześniej dokładnie określoną ilość razy.

Spółka Polskie Centrum Marketingowe skierowała do swoich klientów specjalną promocję, zachęcającą do korzystania z bazy adresów e-mail Klientów biznesowych.

Każdy, kto skorzysta z nowej bazy adresów e-mail w okresie promocyjnym, otrzyma wyjątkowy rabat w wysokości 33% wartości rekordów. Minimalna ilość do testów wynosi 5.000 rekordów.

Promocja trwa w okresie od dnia dzisiejszego do 30 maja 2005, dlatego Polskie Centrum Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych do rozmów już dziś.