Beesafe pozyskał 100 tys. klientów w rok

Zdjęcie autorstwa cottonbro z Pexels

Innowacje i start-upowe podejście sprawdzają się także w branży ubezpieczeniowej. Udowadnia to polski insurtech Beesafe, spółka-córka grupy ubezpieczeniowej VIG, która w rok od pojawienia się na rynku zdobyła 100 tys. klientów. Do wyniku przyczyniło się wprowadzenie przez firmę internetowego kalkulatora OC/AC.

Start-up ubezpieczeniowy Beesafe postawił na pełną digitalizację i maksymalne uproszczenie procesów związanych z wyceną i zakupem. Opracowany przez firmę internetowy kalkulator OC/AC pozwala na szybkie wyliczenie wysokości polisy, po podaniu dwóch danych: numeru rejestracyjnego pojazdu i daty urodzenia jego właściciela.

Rok temu Polska została wybrana jako kraj pilotażowy dla wdrożenia tego innowacyjnego na naszym rynku rozwiązania. – Cieszy nas, że Polacy, którzy charakteryzują się wysokim (i wciąż rosnącym) poziomem cyfryzacji, docenili szybkość i łatwość zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego, którą im zapewniliśmy. W pełni zdalny dostęp do usług w połączeniu z najwyższymi standardami bezpieczeństwa, stojącymi za Vienna Insurance Group i Compensa, sprawiły, że w zaledwie rok od uruchomienia naszych działań komunikacyjnych zaufało nam aż 100 tys. Polaków – mówi Rafał Mosionek, prezes zarządu Beesafe.

Start-up analizuje branżę, dostrzega potrzeby cyfrowych konsumentów i szybko reaguje. Podstawę funkcjonowania organizacji stanowi metodologia Scrum, zgodnie z którą Beesafe od początku buduje swoją zwinność. Z takim też podejściem patrzy w przyszłość.

– Myśląc o przyszłości, widzę trójkąt z trzema wierzchołkami – jeden z nich to nowe produkty, drugi – nowe kanały dystrybucji, trzeci – nowe rynki. Prowadzimy rozważania w każdym z tych trzech wymiarów. Na dziś podjęliśmy na 100% decyzję o rozszerzeniu oferty produktowej, w pozostałych wymiarach dyskusje są jeszcze w toku – mówi o planach Beesafe Rafał Mosionek.

Źródło: Beesafe