Benefia wprowadza możliwość zakupu polis na raty

Braintri wdraża platformę insurtech hiPRO Connector w Benefia Ubezpieczenia. Składki za OC i AC rozłożone na miesięczne raty są dostępne przez aplikację mobilną Benefia24. Wkrótce platforma zostanie wdrożona w elektronicznych i tradycyjnych kanałach sprzedaży Benefii. Rozwiązanie umożliwiające klientom ratalną płatność za polisy jest już wykorzystywane w sieci sprzedaży Allianz.

Wdrożenie w Benefii z Vienna Insurance Group wieńczy udany dla Braintri rok, w którym oprócz ekspansji w obszarze insurtech spółka umacniała kluczowe kompetencje z zakresu bankowości mobilnej. Braintri kontynuowało współpracę z PKO Bankiem Polskim w zakresie rozwoju jego aplikacji mobilnych, a także pozyskało nowego klienta w tym obszarze – mBank.

ALotOfPeople, YAY Foto

W listopadzie Braintri ogłosiło plan połączenia z innym polskim fintechem, iCompass. Fuzja ma pozwolić obu spółkom mocniej zaistnieć na rynkach międzynarodowych, w pierwszej kolejności w krajach rozwijających się z Azji i Afryki, na Bliskim Wschodzie oraz Niemczech i Austrii. Podstawą prowadzonego tam rozwoju będzie wielokrotnie nagradzany system płatności mobilnych Jiffee, dla którego spółka szuka teraz na wymienionych rynkach lokalnego partnera.

Braintri planuje również rozwijać kompetencje w zakresie produktów i usług dla banków oraz innych instytucji wdrażających zapisy dyrektywy PSD2. W minionym roku firma wdrożyła już w PKO Banku Polskim rozwiązanie odciążające jego system centralny. Braintri uczestniczy również w pracach nad standardem Polish API, rozwijanym przez Krajową Izbę Rozliczeniową. Ma on zostać udostępniony na rynku w pierwszym kwartale 2019 roku.

Źródło: Braintri