„Best Mobile Application” od Emerging Payments Awards dla Banku Zachodniego WBK

BZWBK24 mobile zwyciężyła w kategorii „Best Mobile Application” podczas tegorocznej gali Emerging Payments Awards, na której wręczane są nagrody dla najlepszych osobistości, programów i innowacji na globalnym rynku finansowym. Płatności mobilne oferowane przez Bank Zachodni WBK docenione zostały za kompleksowość i różnorodność proponowanych rozwiązań.


– Nasze rozwiązania bankowości mobilnej po raz kolejny zostały docenione na forum międzynarodowym. Ta nagroda należy się również naszym klientom, gdyż projektujemy
i udostępniamy nowości w odpowiedzi na ich oczekiwania i to oni są dla nas często pomysłodawcami konkretnych usprawnień – mówi Katarzyna Prus-Malinowska, dyrektor Departamentu Bankowości Mobilnej i Internetowej z Banku Zachodniego WBK.

Jury Emerging Payments Awards złożone z doświadczonych ekspertów, specjalistów i konsultantów, oceniało zgłoszenia pod kątem wszechstronności i użyteczności dla klientów rozwiązań wdrożonych w bankowości mobilnej w zakresie płatności. W płatnościach Bank Zachodni WBK ma najbardziej kompleksową na rynku ofertę – płatności zbliżeniowe telefonem zintegrowane z aplikacją mobilną (w oparciu o technologię HCE), możliwość dokonywania zakupów bezpośrednio z poziomu aplikacji (w tym opłat za parkingi i bilety komunikacji miejskiej), a także system płatności BLIK, unikalne na skalę międzynarodową rozwiązanie. Oprócz funkcji płatniczych wysoko oceniono także szeroki zakres intuicyjnych i prostych dla użytkownika funkcji, takich jak możliwość zakupu produktów kredytowych, Doradca online czy Zakupy mobilne.

Niedawno bankowość mobilna Banku Zachodniego WBK zdobyła pierwsze miejsce
w prestiżowym, dorocznym rankingu „Bank Przyjazny” przygotowywanym przez tygodnik Newsweek. W czerwcu międzynarodowa firma badawczo-doradcza Forrester Research uznała bankowość mobilną Banku Zachodniego WBK za najlepiej ocenianą wśród polskich banków i drugą wśród wszystkich europejskich banków, które wzięły udział w rankingu będącym częścią raportu „2015 European Mobile Banking Functionality Benchmark”. Autorzy raportu wysoko ocenili szeroki zakres funkcji transakcyjnych, ciekawe oferty w kanale mobilnym, łatwiejsze wprowadzenie do punktów kontaktu oraz promowanie dodatkowych usług w BZWBK24 mobile.