Bezpieczne Dziecko w kolejnej odsłonie kampanii reklamowej MetLife

Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej MetLife, w której promowany jest pakiet ochronny dla dziecka – Bezpieczne Dziecko.


„Dziecko nie wybiera prostych i utartych szlaków. Chętnie wybierze swój własny szlaczek. Dlatego wspieramy Cię, żebyś naprawdę czuł, że dobrze o nie dbasz” – tak brzmi przekaz spotu reklamowego. MetLife promuje tym razem produkt Bezpieczne Dziecko, czyli polisę zapewniającą finansowe wsparcie w przypadku nieszczęśliwego wypadku dziecka lub groźnej choroby, niewielkich urazów powstałych wskutek nieszczęśliwego wypadku, pobytu w szpitalu i operacji, jak również na wypadek poważnych zdarzeń losowych, skutkujących trwałym inwalidztwem. Ochrona jest ważna na całym świecie przez 24 godziny na dobę.

-Reklamowany w aktualnej kampanii produkt Bezpieczne Dziecko to nasze flagowe ubezpieczenie, które stworzyliśmy wspólnie z rodzicami. Wsłuchując się w ich potrzeby i troski stworzyliśmy produkt, który chroni najmłodszych w razie poważnych wypadków, drobnych urazów, oparzeń i skaleczeń. Warto podkreślić, że w okresie wakacyjnym, suma ubezpieczenia jest automatycznie podwojona. Dodatkowo ubezpieczenie wzbogacone jest o usługi assistance, zdejmujące z rodziców ciężar samodzielnych poszukiwań specjalistów i lekarzy oraz zapewniające im pomoc w codziennych sytuacjach. To kompleksowe rozwiązanie pomagające rodzicom dbać o ich pociechy, a troska o najmłodszych to jedna z wielu wartości MetLife i zarazem główne przesłanie aktualnie trwającej kampanii reklamowej – komentuje Izabela Ptaszyńska, Dyrektor Departamentu Komunikacji i Promocji w MetLife.

Bohaterem kampanii MetLife jest Snoopy – ambasador marki, niezmienny od 1985 roku. Jest to postać z komiksu Fistaszki, która budzi sympatię i ciepłe uczucia.

Spot będzie widoczny na antenach TVN, TVP1, TVP2, Polsat oraz na licznych kanałach tematycznych, a także w Internecie, między innymi w kanale YouTube pod adresem: