Bezpieczne i komfortowe wakacje z Assistance w Podróży

Krótkoterminowe ubezpieczenie Assistance w Podróży to idealne rozwiązanie dla kierowców udających się na wakacyjny wyjazd samochodem. W konkretnych przypadkach oferta w AXA DIRECT daje możliwość zaoszczędzenia nawet kilkunastu tysięcy złotych na kosztach związanych z awarią pojazdu.

Dostępna od końca kwietnia br. oferta Assistance w Podróży gwarantuje niezbędną pomoc w razie wypadku, awarii lub kradzieży samochodu, niezależnie od tego, w jakim towarzystwie ubezpieczeniowym klient posiada ubezpieczenie OC lub AC. – Po dwóch miesiącach oferowania ubezpieczenia możemy pokusić się o pierwsze podsumowania. Nasi Klienci najczęściej korzystają z Assistance w Podróży podczas wyjazdów zagranicznych (ponad 75% wszystkich interwencji). Najwięcej zgłoszeń odnotowaliśmy z takich krajów jak: Chorwacja, Włochy, Hiszpania, Francja i Holandia – komentuje Jacek Rink, Główny Specjalista ds. Ubezpieczeń AXA DIRECT. – Podkreślić należy, że ubezpieczenie AXA DIRECT chroni nie tylko na samym kontynencie, ale również na terenie wysp, w tym chorwackich i greckich – dodaje.

W analizowanym okresie aż 96% udzielonych świadczeń było wynikiem awarii samochodów klientów. W związku z tym większość usług polegała na holowaniu uszkodzonego samochodu do warsztatu, a w dalszej kolejności organizacji i opłaceniu noclegu dla podróżnych. Jeżeli naprawa wymagała pozostawienia samochodu w warsztacie, klienci mogli liczyć na pokrycie kosztów związanych z wynajęciem samochodu zastępczego przez ubezpieczyciela.

– W konkretnym przypadku jednego z naszych klientów podróżujących po Hiszpanii, oszczędność na wydatkach związanych z awarią pojazdu wyniosła ponad 12 tys. zł. Dzięki wykupieniu Assistance w Podróży, kierowca nie był narażony na koszty związane z  holowaniem samochodu oraz noclegiem – puentuje Jacek Rink.Podczas zawierania umowy klient ma możliwość wyboru zakresu terytorialnego na jakim ma obowiązywać ubezpieczenie – Polska lub Polska + Europa. Dodatkowo, istnieje możliwość wyboru jednego z trzech wariantów polisy – Premium, Standardowy lub Ekonomiczny.

bezpieczenie można wykupić na okres 7, 15, 30 dni lub na 12 miesięcy.Do najistotniejszych świadczeń, na które może liczyć kierowca w ramach wybranego wariantu, należą m.in.: organizacja i pokrycie kosztów samochodu zastępczego, zapewnienie noclegu i transportu wszystkich podróżnych, naprawa pojazdu na miejscu zdarzenia lub holowania go do warsztatu oraz dostarczenie paliwa na trasie. Assistance w Podróży dostępne jest pod adresem www.assistancewpodrozy.pl, numerem tel. 19522 oraz we współpracującej z AXA DIRECT sieci agencyjnej.