Bezpieczny Telefon w Orange

Oferta Bezpieczny Telefon w Orange jest dostępna we wszystkich punktach sprzedaży i dla wszystkich klientów, którzy zakupią nowy telefon oraz dokonają aktywacji w ofercie Twój Plan lub skorzystają z Propozycji Orange dla Stałych Klientów w ofercie Twój Plan – warunkiem jest wybór minimalnej kwoty zobowiązania 46 złotych. Jeśli klient Orange nie zdecyduje się na Bezpieczny Telefon przy zakupie nowego telefonu, a później zmieni zdanie, będziesz mógł dokupić ubezpieczenie (tylko w okresie 14 dni od momentu zakupu telefonu).

Ubezpieczenie w ofercie Bezpieczny Telefon w Orange obejmuje m.in.:

wymianę telefonu w przypadku kradzieży lub rabunku, naprawę lub wymianę telefonu w przypadku jego uszkodzenia (nie dotyczy uszkodzeń wynikających z ingerencji wody) zwrot kosztów nieautoryzowanych połączeń w wyniku kradzieży lub rabunku aż do 4.000 zł Składka ubezpieczeniowa jest uzależniona od wartości telefonu, czyli ceny poza promocyjnej ubezpieczanego telefonu. Składka za Bezpieczny Telefon będzie przez czas trwania umowy ubezpieczeniowej pojawiała się na fakturze klienta. Likwidacją szkód w ramach ubezpieczenia (wymiana lub naprawa telefonu, zwrot kosztów połączeń) i pełną obsługą ubezpieczonych klientów zajmuje się Administrator Likwidacji Szkód MARSH Usługi Ubezpieczeniowe sp. z o.o.