Bezwarunkowe i gwarantowane zero złotych w Banku BGŻ BNP Paribas

Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczyna kampanię reklamową Konta Optymalnego skierowanego zarówno do nowych, jak i obecnych klientów, które gwarantuje zerowe opłaty za prowadzenie konta, obsługę karty i wypłaty w bankomatach sieci Banku i Planet Cash.

Ponadto, posiadacze nowego konta mogą liczyć nawet na 300 zł zwrotu wydatków na zakupy. Kampania reklamowa potrwa do 9 lipca i obejmie telewizję, Internet, kina oraz materiały BTL.

 – Wprowadzamy jasne i przejrzyste zasady. Zero złotych opłat dla nowych klientów w ramach Konta Optymalnego oznacza zero złotych bezwarunkowo i bez żadnych kruczków drobnym drukiem. Z kolei posiadacze drugiego nowego konta w ofercie – Konta Maksymalnego będą zwolnieni z opłat, jeśli dokonają miesięcznie niewielkich operacji kartą, za to będą mogli korzystać za darmo ze wszystkich bankomatów w całej Polsce. Oba nowe konta to szczególnie ciekawa oferta w okresie wakacyjnym, ponieważ proponujemy zerowe opłaty za korzystanie z wypłat w szerokiej sieci bankomatów za granicą – mówi Andrzej Budasz, dyrektor Departamentu Produktów Detalicznych w Banku BGŻ BNP Paribas.

Konto Optymalne to zerowe opłaty za prowadzenie konta, korzystanie z karty debetowej oraz korzystanie z sieci ponad 2000 bankomatów Banku BGŻ BNP Paribas oraz Planet Cash. Z kolei Konto Maksymalne to brak opłat za prowadzenie konta i zwolnienie z opłat za kartę przy wykonaniu płatności kartą za zakupy za co najmniej 300 zł miesięcznie oraz darmowe korzystanie ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie. Ponadto, posiadacze Konta Optymalnego mogą bezpłatnie korzystać z sieci 52 tys. bankomatów banków grupy BNP Paribas oraz Global Alliance w ponad 50 krajach.

Każdy, kto do końca sierpnia założy jedno z dwóch kont będzie miał możliwość skorzystania z promocji „Money back” i otrzymania z powrotem 2 proc. wydatków na zakupy opłacone kartą do konta (maks. 300 zł w skali roku, nie więcej niż 25 zł miesięcznie).

– Nowej ofercie konta osobistego towarzyszy kampania marketingowa, którą rozpoczynamy już 26 maja i obejmuje ona telewizję, Internet, kino oraz materiały BTL. Symbolem naszej kampanii jest Robin Hood, który ze sprawiedliwymi zasadami ma trafić w sam środek oczekiwań klientów, równie celnie jak w tarczę – dodaje Piotr Machel, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, zaś za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Za działania online odpowiada DDB Tribal, a za planowanie i zakup mediów internetowych Sales & More.