BGK szuka agencji 360˚. Ruszył przetarg

Polski bank rozwoju ogłosił przetarg nieograniczony na agencję, która kompleksowo wesprze go w działaniach promocyjnych. Agencja ma współtworzyć z BGK m.in. strategie reklamowe offline i online służące promocji bankowych produktów, usług i rozwiązań (w tym produktów finansowanych ze środków unijnych) oraz budowie i umacnianiu wizerunku banku.

fot. BGK

Agencja będzie również odpowiedzialna za obsługę ATL, BTL, digital i influencer marketing, a także dobór i negocjowanie uczestnictwa BGK w wydarzeniach zewnętrznych. Zadaniem do zrealizowania w przetargu jest przygotowanie strategii działań komunikacyjnych dla produktu pożyczek unijnych. Wybrana agencja będzie współpracować z domem mediowym banku.

– Nasz bank każdego dnia wspiera Polaków i służy rozwojowi Polski. Chcemy mówić o tym głośno i budować świadomość o naszych działaniach. Dlatego szukamy partnera, z którym zrobimy to najskuteczniej i pokażemy, jak istotną rolę odgrywa BGK – mówi Izabela Mościcka, dyrektor Departamentu Komunikacji i Marketingu BGK.

Oferty można składać na elektronicznej platformie zakupowej Banku Gospodarstwa Krajowego pod adresem https://bgk.eb2b.com.pl. Otwarcie ofert nastąpi 2 marca br.

Zwycięska firma będzie pracować dla banku przez 24 miesiące, z opcją przedłużenia umowy o kolejne 2 lata. Łączny budżet wynosi 20 mln zł netto.

Źródło: BGK