BGŻ: 25 tysięcy pakietów dla MSP

– W ubiegłym roku sprzedawaliśmy około 90 sztuk pakietów dziennie i na koniec roku osiągnęliśmy sprzedaż dwukrotnie wyższą od zakładanej tj. ponad 10,5 tys. sztuk. Obecnie sprzedajemy już około 120 sztuk dziennie. Do końca roku planujemy sprzedać, co najmniej drugie tyle – powiedziała Dorota Tomaszewska, dyrektor zarządzający pionem bankowości instytucjonalnej. Dodała, że bardzo dobra oferta oraz aktywność sprzedawców spowodowały, iż zainteresowanie pakietami przerosło oczekiwania. – Konkurencyjność, zarówno sprzedażowa, jak i cenowa jest dużym atutem pakietów. Mamy nadzieję, że coraz więcej małych i średnich firm będzie chciało skorzystać z naszej propozycji i rozpocznie współpracę z Bankiem BGŻ – powiedziała D. Tomaszewska.

Przypomnijmy, że Bank BGŻ wprowadził cztery pakiety produktowe dla sektora MSP do oferty na początku sierpnia 2006 roku. W każdym pakiecie trzon stanowi rachunek bieżący i bankowość telefoniczna oraz karta płatnicza typu Maestro Business. Podstawowym wprowadzonym ułatwieniem dla klienta jest zawarcie z bankiem tylko jednej umowy na wszystkie produkty wchodzące w skład pakietu.

Cena pakietu uzależniona jest od jego zawartości – najtańszy jest pakiet „Plan Agro” przygotowany z myślą o rolnikach. Miesięczny koszt to zaledwie 7 zł. Pozostałe pakiety kosztują od 9 do 59 zł miesięcznie.

Specjalnie dla posiadaczy pakietów bank oferuje produkty i usługi na preferencyjnych warunkach cenowych. Wśród nich znajdują się: wpłaty gotówkowe na rachunek bieżący, przelewy, prowadzenie rachunków pomocniczych, kredyt Ekspres Linia, kredyt Agro Ekspres (dla rolników), pożyczka dla mikroprzedsiębiorstw.