BGŻ BNP Paribas łączy się na dobre

Wczoraj została zaprezentowana nowa marka na polskim rynku bankowym. BGŻ BNP Paribas, który powstał z połączenia byłego Banku BGŻ i BNP Paribas Bank Polska zyskał pełną identyfikację wizerunkową, która objęła wszystkie kanały dostępu do banku – zarówno sieć oddziałów jak i stronę internetową.

Pierwszy etap połączenia obu podmiotów polegał na fuzji prawnej, która nastąpiła z końcem kwietnia, a już 26 czerwca uzyskają dostęp do nowej strony internetowej www.bgzbnpparibas.pl z pełną ofertą produktowo-usługową. Nowy Bank będzie 7. największym bankiem w Polsce pod względem aktywów. Zapytaliśmy bank o to, jak teraz będzie przebiegał ten proces i co zmieni się w pierwszej kolejności.

BGŻ BNP Paribas już z nowym wizerunkiem (Materiały dla mediów)

Nowa oferta od połowy lipca

Już dwa tygodnie temu bank ujednolicił szatę graficzną serwisu transakcyjnego dawnego BNP Paribas Banku Polska Pl@net, zaś w ten weekend takie zmiany nastąpią w serwisie transakcyjnym exBGŻ. Od jutra klienci będą mogli korzystać także z jednej strony internetowej Banku BGŻ BNP Paribas, a nie jak było do tej pory – osobnej dla Banku BGŻ i BNP Paribas Banku Polska. Sukcesywnie będzie ujednolicana także oferta produktową,  w ramach której jako pierwsze zostało wprowadzone nowe konto osobisteKonto Aktywna Pensja, którego szczegóły przeanalizował już Michał Kisiel, analityk Bankier.pl. W ten weekend zmienią się także oddziały i placówki połączonych banków, które wprowadzą nową markę na ulice polskich miast.

BGŻ BNP Paribas – zmiana logo banku from NBS Communications on Vimeo

Część produktów jeszcze po staremu

– Obecnie zdecydowana większość produktów dostępna jest w całej sieci. Są jednak pewne wyjątki wynikające głównie ze specyfiki i specjalizacji połączonych banków np. kredyty preferencyjne dostępne są tylko w placówkach exBGŻ, a kredyty samochodowe exBNP Paribas Banku Polska – mówi w rozmowie z Bankier.pl Małgorzata Nycz, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej i Strategii Marki w Banku BGŻ BNP Paribas. W każdym oddziale natomiast można uzyskać dokładną informację na temat każdego produktu, gdzie znajduje się najbliższa placówka oferująca dany produkt a doradcy mogą także umówić na spotkanie w najbliższej lub najbardziej dogodnej dla klienta placówce. Pomimo nowej strony internetowej nie zmieni się dostęp do systemów bankowości elektronicznej, klienci będą logować się tak jak do tej pory, bez zmian loginów i haseł. Na razie zmiany nie dotyczą bankowości mobilnej. Klienci exBGŻ, nadal będą korzystać z serwisu eBGZ Lite na urządzenia mobilne, a klienci exBNP Paribas Banku Polska z dotychczasowej aplikacji mobilnej.