BGŻ BNP Paribas migruje klientów byłego Sygma Banku na system Pl@net. Będzie weekendowa przerwa techniczna

W piątek około południa na stałe zostanie wyłączony dostęp do bankowości internetowej – Sygma OnLine. Od piątku wieczorem do poniedziałku rano nie będą też działały bankowości internetowe Pl@net i BiznesPl@net oraz bankowości mobilne Mobile Pl@net i Mobile BiznesPl@net. 

W połowie ubiegłego roku BGŻ BNP Paribas wchłonął w swoje struktury Sygma Bank – instytucję działającą w obszarze consumer finance. Do tej pory bank utrzymywał jednak dwa oddzielne systemy bankowości internetowej – Pl@net i Sygma OnLine. W najbliższy weekend szykuje się migracja klientów z systemu Sygma Online na należący do BGŻ BNP system Pl@net.

lucadp, YAY Foto

20 października (piątek) o godzinie 23:30 zostanie wyłączony dostęp do bankowości internetowej Pl@net i BiznesPl@net oraz bankowości mobilnej Mobile Pl@net i Mobile BiznesPl@net. Wcześniej – tego samego dnia o godzinie 14:00 zostanie na stałe wyłączony dostęp do bankowości internetowej – Sygma OnLine. Dostęp do ujednoliconej i wspólnej bankowości elektronicznej dla wszystkich klientów Banku BGŻ BNP Paribas zostanie przywrócony 23 października (poniedziałek) o godz. 08:00. Od poniedziałku wszyscy klienci banku będą już korzystać z systemu Pl@net.

W trakcie weekendu klienci Banku będą mogli korzystać ze swoich kart płatniczych, zarówno w przypadku wypłat z bankomatów, jak i realizacji płatności kartą w sklepach. Infolinia banku będzie działać w trybie informacyjnym, co oznacza, że nie będzie można za jej pośrednictwem przeprowadzać transakcji, jaki i zleceń. W razie potrzeby będzie można natomiast zastrzec kartę oraz uzyskać informację o ofercie. W trakcie weekendu obsługa w punktach kredytowych i na wyspach odbywać się będzie w sposób niezakłócony przerwą serwisową.

WB/PRNews.pl/BGŻ BNP Paribas