BGŻ BNP Paribas wyda karty z wizerunkami kobiet. Trwa głosowanie na najciekawszy projekt

Nie ma kobiet na banknotach? Już niedługo będą na kartach płatniczych Banku BGŻ BNP Paribas. Do 22 listopada na stronie www.nazmiany.pl trwa głosowanie na najciekawszy projekt.

Bank BGŻ BNP Paribas przygotował pięć propozycji oryginalnych grafik kart płatniczych z wizerunkiem kobiet, które dostępne są na specjalnej stronie www.nazmiany.pl.

– Kiedy we wrześniu ruszała nasza kampania „Nic się nie dzieje bez kobiet… i bez pieniędzy” zapowiadaliśmy, że wkrótce na kartach płatniczych Banku BGŻ BNP Paribas pojawi się wizerunek kobiety lub element symbolizujący jej rolę i odpowiedzialność, jaką pełni w społeczeństwie. Teraz realizujemy naszą obietnicę i idziemy nawet o krok dalej. Dajemy wybór i zachęcamy wszystkich do głosowania na najciekawszy projekt. Jesteśmy bardzo ciekawi Waszych wyborów. Zwycięska koncepcja znajdzie się już wkrótce wśród wzorów kart płatniczych dostępnych w naszym Banku. Nie wykluczamy, że może być to więcej niż jedna karta – mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas.

Autorami przygotowanych projektów są: malarka, ilustratorka i animatorka kulturalna – Marta Frej, znana pod pseudonimem Endo – Agata Nowicka, a także ilustratorzy Olga Korban i Jan Kallwejt. Wszyscy przygotowali propozycje charakterystyczne dla swojej twórczości. Aby oddać głos na najciekawszy projekt jednego z artystów wystarczy wejść na stronę www.nazmiany.pl i kliknąć napis „Podoba mi się” przy wybranej propozycji.

Celem prowadzonej przez Bank kampanii „Nic się nie dzieje bez kobiet… i bez pieniędzy”  jest wywołanie szerokiej dyskusji na temat roli kobiet i ich rosnącej odpowiedzialności w życiu społecznym i zawodowym, a także inspirowanie do zmian w codziennym życiu. Bank wspiera inicjatywy, których celem jest m.in. pomoc przedsiębiorczym kobietom w rozwijaniu ich karier, czy zwiększanie motywacji zawodowej. W ramach współpracy z Fundacją Sukces Pisany Szminką, Bank BGŻ BNP Paribas jest również partnerem konkursu Bizneswoman Roku w kategorii Start-up Roku, a także partnerem strategicznym plebiscytu „Wysokich Obcasów” na Polkę Stulecia.

Źródło: Bank BGŻ BNP Paribas