BGŻ BNP Paribas wykorzystał magię w nowym spocie reklamowym

BGŻ BNP Paribas, youtube.com

Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął nową kampanię reklamową kredytu gotówkowego pod hasłem „Z naszym kredytem odmienisz co zechcesz, jak za dotknięciem magicznej różdżki”.  Koncepcja kampanii oparta jest na zaprezentowaniu zmian, które można szybko wprowadzić w życie. 

Bank BGŻ BNP Paribas reklamuje kredyt gotówkowy na dowolny cel. Oprocentowanie kredytu wynosi 4,4 proc. w skali roku ( RRSO 10,23 proc). Klienci biorący kredyt na dłużej niż dwa lata mogą też skorzystać z promocji „Ostatni rok bez odsetek”, w ramach której w ciągu  ostatnich 12 miesięcy spłaty kredytu, oprocentowanie wyniesie 0 proc.

– Hasło naszej kampanii „Z naszym kredytem odmienisz co zechcesz, jak za dotknięciem magicznej różdżki”, podkreśla, że można to zrobić szybko i na atrakcyjnych warunkach. Koncepcja kreatywna kampanii oparta jest na zaprezentowaniu zmian, które zarówno w domu, ale i nie tylko, można szybko i przystępnie wprowadzić w życie  – mówi Piotr Machel, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas.

Kampania reklamowa Banku BGŻ BNP Paribas obejmie telewizję, radio, social media i inne działania digitalowe oraz materiały POS i BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Havas Media. Za działania w social mediach odpowiada Green Parrot, a za planowanie i zakup mediów internetowych Sales&More.

WB/PRNews.pl/BGŻ BNP Paribas