BGŻ stara się o nowych klientów

Wiceprezes BGŻ Waldemar Maj zapowiedział podczas wczorajszego spotkania dziennikarzami, że bank planuje w ciągu dwóch i pół roku podwoić swój udział w rynku mikroprzedsiębiorstw. Obecnie bank ma niespełna dwuprocentowy udział w tym rynku.

Lepszą pozycję bank ma w sektorze małych i średnich firm. BGŻ szacuje swój udział na prawie 8 proc. Zdaniem W. Maja, BGŻ powinien znaleźć się w pierwszej trójce banków obsługujących niewielkie firmy.

Bank najlepiej radzi sobie w obsłudze rolników, którzy mają większe gospodarstwa. Jego udział w tym segmencie rynku wynosi obecnie 16 proc. i ma zostać podwojony.

Żeby zrealizować plany, bank wprowadził do oferty nowe pakiety produktów, skonstruowane wokół rachunku bieżącego. W ofercie znalazło się również kilka rodzajów kredytów. Podstawowymi zaletami nowych produktów mają być prostota i dostępność.