BGŻ zmienia ofertę – na początek konta, następnie kredyty hipoteczne

Bank BGŻ zamierza stać się bankiem pierwszego wyboru dla klientów detalicznych i firm. W 2012 roku chce zdobyć 140 tys. nowych klientów oraz znacząco zwiększyć sprzedaż kredytów hipotecznych i gotówkowych. W połowie marca wprowadza najtańszy na rynku kredyt hipoteczny. Rusza też z zupełnie nową komunikacją reklamową.

– Jako stabilny i bezpieczny partner jesteśmy bankiem obecnym w ponad 90 proc. powiatów. Naszych 1500 doradców detalicznych w blisko 400 oddziałach obsługuje obecnie niemal 900 tysięcy klientów. W ciągu najbliższych dwóch lat zdecydowanie umocnimy naszą rynkową pozycję. Chcemy stać się bankiem pierwszego wyboru dla klientów detalicznych i firm z małych i średnich miast – mówi Jacek Bartkiewicz, prezes zarządu Banku BGŻ – Osiągniemy to dzięki najlepszej na rynku ofercie, uproszczeniu formalności oraz zupełnie nowej komunikacji z klientami – dodaje.

Detaliczna ofensywa

Bank BGŻ rozpoczyna detaliczną ofensywę na rynku finansowym. Zapoczątkowała ją kampania Konta z premią. Jednak dopiero od 15 marca w ofercie pojawi się prawdziwie rewolucyjny produkt – najtańszy na rynku kredyt hipoteczny. Towarzyszyć mu będzie druga odsłona kampanii reklamowej realizowanej w nowej konwencji, z wykorzystaniem technik animacji 3D.
 
W tym roku planowane są także zmiany w ofercie kredytów gotówkowych, nowe produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz oferta dla klientów Personal Banking.

– Nasze nowe podejście do komunikacji z klientami ma zwrócić ich uwagę na fakt, że Bank BGŻ ma najlepsze produkty na rynku w kluczowych kategoriach – mówi Wojciech Sass, wiceprezes zarządu odpowiedzialny za segment detaliczny – Jesteśmy współczesnym bankiem, który zna potrzeby klienta i na nie odpowiada. Chcemy, aby klienci wiedzieli, że mogą spodziewać się od nas najlepszej oferty – dodaje.

W komunikacji Bank BGŻ podkreśla, że rozumie potrzeby klientów, potrafi na nie profesjonalnie odpowiedzieć, jest zaangażowany i przyjazny, między innymi poprzez uproszczenie formalności. Ważnym elementem przekazu, na który położony będzie duży nacisk, jest pokazanie, że nowa oferta banku jest przewidywalna, prosta i zrozumiała dla klienta. Takie jest właśnie Konto z premią oraz wprowadzany właśnie nowy kredyt hipoteczny, z gwarantowaną najniższą marżą.

Elementem przyciągającym uwagę, łączącym komunikację Banku BGŻ, są zwierzęta. W reklamach Konta z premią oglądamy wiewiórki, bohaterami spotu promującego nowy kredyt hipoteczny będą sowa i sokół. Nowa platforma komunikacji w sposób przejrzysty i prosty przedstawia przewagi produktów banku.

Kredyt z gwarancją

Kredyt hipoteczny Banku BGŻ to nowe podejście do konstruowania produktów finansowych. Bank gwarantuje najniższą marżę na rynku dla każdego klienta posiadającego wiarygodność kredytową. Oznacza to, że jeśli klient uzyskałby w innym banku korzystniejszą ofertę Bank BGŻ przebije ją przy zachowaniu takich samych warunków, obniżając marżę.

Dodatkowo, aby zagwarantować klientowi większy komfort kontaktu z bankiem wprowadzono nowe procesy zwiększające przewidywalność oferty. To miedzy innymi dlatego klient podczas pierwszej rozmowy o kredycie pozna swoją zdolność kredytową oraz otrzyma wstępną decyzję kredytową. Bank uprościł także wymagania dokumentacyjne i skrócił cały proces przyznawania kredytu.
 
Oferta nowego kredytu hipotecznego dostępna jest dla lojalnych klientów korzystających wraz z kredytem z innych produktów Banku BGŻ (konta osobistego, karty kredytowej, ubezpieczenia nieruchomości). Jednocześnie bank nie wymaga zakupu wieloletnich programów oszczędnościowych czy ubezpieczeniowych, które zwykle są nieefektywne dla klienta.

Podstawowe parametry nowego kredytu hipotecznego Banku BGŻ:

Źródło: Bank BGŻ