Ogólnopolski Program Certyfikacyjny Firma Przyjazna Klientowi realizowany jest od 2002 roku i od tego czasu przebadanych zostało ponad 700 firm i instytucji ze wszystkich sektorów i branż. Skierowany jest do firm i instytucji, które w centrum zainteresowania stawiają przede wszystkim potrzeby klienta i pracują nad jakością obsługi swych klientów. Organizatorem jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania.
Program Certyfikacyjny Firma Przyjazna Klientowi skierowany jest do przedsiębiorstw i instytucji, które chcą potwierdzić wysoką jakość obsługi klienta oraz uzyskać cenne dane i rekomendacje dotyczące całościowej polityki zarządzania relacjami z klientem. Organizacje, które zdecydowały się na uczestnictwo w tegorocznym programie przeszły szczegółowy audyt, którego celem było przeprowadzenie diagnozy obsługi klienta w firmie.
Zbadane zostały atrakcyjność oferty, rzetelność (terminowość, profesjonalizm, czy firma wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, możliwość kontaktu poprzez dostępne kanały komunikacji, dogodne godziny), zaufanie (poziom poczucia bezpieczeństwa przy zawieraniu transakcji), dopasowanie do potrzeb (czy firma bierze pod uwagę opinie klientów, traktuje ich indywidualnie oraz analizuje ich zadowolenie).
„Bibby Financial Services na całym świecie specjalizuje się w obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie usług finansowych, w tym faktoringu . Segment ten jest niesłychanie wymagający. Dlatego oddaliśmy do dyspozycji naszych Klientów 24-godzinny bezpieczny internetowy system obsługi Bibby NET. Nasi doradcy są do stałej dyspozycji przedsiębiorców. Każda z ofert jest dopasowana do indywidualnych potrzeb i sytuacji konkretnej firmy. Dlatego tak bardzo cieszy nas Certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi”, który otrzymaliśmy. Teraz jesteśmy pewni, że podążamy w dobrym kierunku” mówi Krzysztof Kuniewicz, dyrektor generalny Bibby Financial Services.
Grupa Bibby Line Group powstała ponad 200 lat temu w Wielkiej Brytanii. Bibby Financial Services firma córka Jest największym niezależnym faktorem. Aktualnie Bibby Financial Services ma już 11 oddziałów na całym świecie. Wszystkie oddziały specjalizują się w obsłudze segmentu MSP, w Anglii faktor finansuje ponad 3 tysiące przedsiębiorstw, zarządzając łącznym portfelem ponad 3,9 mld funtów.
Bibby Financial Services od wielu lat nagradzane jest przez Narodowe Stowarzyszenie Brokerów Finansowych (National Association of Commercial Finance Brokers). Ubiegły rok zakończył także z tytułem Najlepszego Faktora 2009 Roku przyznanym przez Credit Today, brytyjski magazyn finansowy. O przyznaniu nagrody zadecydowało jury, składające się z czołowych specjalistów wywodzących się z kilkunastu największych brytyjskich korporacji i organizacji. Wyróżniono firmy, które osiągają najlepsze wyniki, gwarantują najwyższą jakość oraz promują etyczne i odpowiedzialne działania w biznesie.
Źródło: Bibby Financial Services