BIK Brokers zaprezentował fleet managerom nowy program obsługi flot

W Mszczonowie pod Warszawą firma BIK Brokers spotkała się z fleet managerami zrzeszonymi w Stowarzyszeniu Kierowników Flot Samochodowych. BIK Brokers, gdański broker ubezpieczeń komunikacyjnych, zaprezentował nowy program  kompleksowej obsługi flot

– Taka forma pokazania naszego pomysłu na obsługę flot jest cenna dla obu stron. Administratorzy pojazdów służbowych mogą zadawać pytania, my mamy najpewniejsze źródło informacji. Z pierwszej ręki dowiadujemy się czego tak naprawdę oczekują fleet managerowie i na co warto zwrócić uwagę przy konstruowaniu programów dla flot – co jest bardzo istotne w ich pracy, co można pominąć, czego im najbardziej  brakuje. Dzięki temu nasze produkty są dokładną odpowiedzią na ich wymagania.  Z naszych dotychczasowych obserwacji wynika, że ubezpieczenie floty w zakresie OC,AC i NNW jest dużym wydatkiem. Zaproponowaliśmy więc rozwiązanie, dzięki któremu firmy łatwiej znajdą oszczędności w kosztach eksploatacji taboru pojazdów służbowych – tłumaczy Artur Zych, dyrektor handlowy w BIK Brokers.

– Najbardziej przekonującym punktem w prezentacji nowego programu BIK Brokers była możliwość odciążenia fleet managera w części trudnych obowiązków. Dzięki temu możemy szukać oszczędności w innych wymiarach codziennej obsługi floty, a co za tym idzie zminimalizować koszty ubezpieczeń w skali roku – podkreśla Krzysztof Trzpil, car fleet manager, ratiopharm Polska Sp. z o.o.

Program skierowany jest do flot posiadających od kilkudziesięciu do kilku tysięcy pojazdów. W ramach nowego programu, BIK Brokers oferuje klientom flotowym m.in. analizę aktualnych umów ubezpieczenia, przygotowanie szytego na miarę kontraktu ubezpieczeniowego, przejęcie procesu likwidacji szkód, monitorowanie szkodowości, doradztwo i wprowadzenie programów naprawczych w celu zminimalizowania kosztów ubezpieczenia pojazdów służbowych. Dodatkowo, BIK Broker oddaje do użytku profesjonalny serwis likwidacji szkód – do tej pory oferowany wyłącznie firmom car fleet management. Oznacza to, że klient flotowy korzysta m.in., z pomocy drogowej z miejsca kolizji do serwisu, zgłoszenia przez brokera szkody do towarzystwa ubezpieczeniowego, przejęcia przez brokera wszelkich kontaktów z zakładami ubezpieczeń, obsługi oględzin pojazdu, koordynacji procesu naprawy pojazdu oraz fachowej obsługi roszczeń finansowych względem towarzystw ubezpieczeniowych. Oferta obejmuje także korzystanie z telefonicznego zgłaszania szkód komunikacyjnych. Wszyscy użytkownicy pojazdów otrzymują bezpłatnie karty assistance z dedykowanym numerem telefonu, czynnym 365 dni w roku 24 godziny na dobę. 
Źródło: BIK Brokers