Bilety do kin Helios w aplikacji mobilnej Banku Millennium

Bank Millennium dokłada nowe, niebankowe usługi do aplikacji mobilnej. Wprowadzaną właśnie nowością jest możliwość zakupu z poziomu aplikacji biletów do kin Helios. To pierwsze takie wdrożenie na rynku, które integruje system kinowy z bankowym.

– Do niedawna, by zrealizować proste zadanie, potrzebowaliśmy kilku aplikacji. Większość z nich zaprojektowano jako aplikacje jednofunkcyjne (np. do komunikowania się, sprawdzania ocen restauracji, szukania wydarzeń kulturalnych czy zamawiania taksówki) – – mówi Iwona Jarzębska, Dyrektor Departamentu Public Relations Banku Millennium. – Obecnie, dysponując nowoczesnymi telefonami i technologiami, możemy tworzyć aplikacje łączące kilka funkcji. Jestem przekonana, że w ten sposób będą wyglądały bankowe aplikacje przyszłości, a aplikacja Banku Millennium wyznacza trend w tym zakresie – dodaje.

W aplikacji Millennium znajdzie się dostęp do listy wszystkich 49 kin Helios w Polsce. Program będzie w stanie podpowiedzieć, gdzie znajduje się najbliższe kino, jakie filmy są w nim wyświetlane, które sale, godziny i rodzaje seansów są dostępne. Pokaże również projekcje w salach Helios Dream, które są wyposażone są w skórzane, rozkładane fotele oraz system dźwięku Dolby ATMOS i obrazu Christie 4K.

Zakup biletu do kina sieci Helios w aplikacji mobilnej Banku Millennium jest prosty. Wystarczy wybrać z menu opcję Płatności > Bilety do kina, a następnie:

Płatność realizowana jest automatycznie ze wskazanego konta lub karty kredytowej, a klient od razu widzi swoje bilety. W każdej chwili może je znaleźć w Menu > Płatności > Bilety do kina. Może je też wysłać znajomym i rodzinie np. przez Messengera, pocztę elektroniczną lub SMS/MMS. Po przyjściu do kina wystarczy pokazać pracownikowi kina bilet elektroniczny w aplikacji banku.

Helios to największa pod względem liczby obiektów sieć kin w Polsce. Po ponad 25 latach działalności zarządza niemal 50 multipleksami w ponad 40 miastach. Jest liderem wśród operatorów kinowych pod kątem rozwoju i inwestycji w nowe kina, a także wyznaczania wysokich standardów odbioru filmów w kinach.

WB/PRNews.pl/Millennium