Klienci PKO Banku Polskiego mogą już teraz zakupić w serwisie internetowym iPKO bilety na wybrane mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy. Na początek dostępne będą bilety na dwa mecze 15. kolejki rozgrywek (Jagiellonia Białystok – Legia Warszawa oraz Lech Poznań – Raków Częstochowa), oferta będzie stopniowo rozszerzana. Kupujący bilety dla siebie i osób towarzyszących może wybrać mecz oraz sektor i miejsce z tych, które są przeznaczone do sprzedaży i jeszcze niezajęte, a także rodzaj biletu.
– To kolejny ważny element rozbudowy usług dodanych (tzw. VAS) w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. To także nasz ukłon w stronę kibiców i ułatwienie im życia tak, by mogli kupić bilety na rozgrywki swoich ulubionych klubów w szybki, wygodny i bezpieczny sposób w serwisie internetowym banku. Dostarczamy naszym klientom innowacyjne cyfrowe usługi i nowe funkcje w naszym serwisie iPKO odpowiadając na ich potrzeby i biorąc pod uwagę przydatność danego rozwiązania w ich codziennym życiu. To wdrożenie i planowane kolejne pokazują, że PKO Bank Polski pozostaje mocnym numerem 1 w polskiej bankowości, także cyfrowej – podkreśla Łukasz Kuc, dyrektor Biura Kanałów Cyfrowych PKO Banku Polskiego.
Klient PKO Banku Polskiego może kupić w systemie internetowym iPKO bilety na mecze dla siebie (oraz rodziny i znajomych) szybko i wygodnie, bez kolejek przed kasą i bez wychodzenia z domu oraz bez konieczności pamiętania loginów i haseł do systemów klubowych. Na początek można kupić bilety na wybrane mecze rozgrywane w ramach 15. kolejki PKO BP Ekstraklasy. Oferta będzie stopniowo rozszerzana na kolejne kluby i spotkania, tak, że w jednym miejscu – w iPKO – będzie można kupić bilety na wiele stadionów.
Jak kupić bilet rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy w serwisie internetowym iPKO?
Przy pierwszym logowaniu klient zakłada konto w systemie biletowym (dane osobowe są zgodne z jego danymi w banku). W serwisie iPKO wybiera: „Usługi”, następnie „e-Zakupy” i „Bilety na mecze” oraz wyraża konieczną zgodę na przekazanie danych osobowych. Potem zobaczy listę spotkań, na które może kupić bilety z możliwością filtrowania według klubu, z podglądem cennika biletów na dane spotkanie oraz z przyciskiem wyboru spotkania.
Po wyborze meczu klient może wybrać sektor i miejsce (z przeznaczonych do sprzedaży) oraz podaje dane osobowe swoje oraz ewentualnie osoby, dla której kupuje bilet, a także adres e-mail, na który bilety zostaną przesłane. Wymagane jest również zaakceptowanie zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz regulaminu stadionu. System weryfikuje, czy dana osoba nie jest objęta zakazem stadionowym. Na koniec kupujący potwierdza i opłaca zamówienie. Bilety otrzyma na maila w postaci pliku pdf – przy czym, zależnie od konkretnego klubu czy stadionu, wymagane może być ich wydrukowanie. Na bilecie umieszczone są dane osobowe (imię, nazwisko, PESEL) właściciela, dlatego chroniony jest hasłem przed dostępem osób niepowołanych – hasło to sześć ostatnich cyfr numeru PESEL osoby, która kupiła bilety.
Operatorem serwisu biletowego i pośrednikiem sprzedaży biletów jest PKO BP Finat, spółka należąca do Grupy PKO Banku Polskiego. Sprzedawcą biletów na dane spotkanie jest jego organizator.
Szczegółowe informacje na stronie: https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-elektroniczna/bilety-na-wydarzenia-sportowe/
W sezonie 2018/19 PKO Banki Polski został Oficjalnym Bankiem Ekstraklasy. Rok później został partnerem tytularnym i jest nim już 4 sezon z rzędu. Wiodącym celem tej współpracy jest pomoc w rozwoju ligi i młodych piłkarskich talentów w Polsce. Bank wprowadził program partnerski, polegający na zaangażowaniu klubów w promocję produktów banku za odpowiednią prowizję. Środki te mogą być przeznaczane na rozbudowę infrastruktury, kształcenie młodych piłkarskich talentów, innowacje sportowe czy na inne działania prorozwojowe w klubach. Bank wprowadził również do sprzedaży Oficjalną Kartę Ekstraklasy – kartę płatniczą z herbem każdego klubu występującego w Ekstraklasie. To jedyny taki produkt na rynku. Równolegle w ramach współpracy bank rozwija kanały „PKO Bank Polski Grajmy Razem” w social mediach, promuje młodzieżowców przyznając nagrody dla najlepszych w każdym miesiącu, a także kontynuuje projekt „Kanapa Kibica”, który integruje kibiców na każdym stadionie w kraju.
Źródło: PKO BP