Billbird: Program przejścia punktów do sieci Via

Włączenie istniejących, nie zrzeszonych punktów płatności rachunków, ma na celu podniesienie jakości usług na rynku polskim. Dzięki temu konsumenci korzystający z tej formy płatności mają gwarancję firmy Billbird S.A. w postaci rozbudowanego i rygorystycznego systemu bezpieczeństwa. Obejmuje on cały proces płatności za rachunki – począwszy od gwarancji bankowych i specjalnych funduszy zabezpieczających płynność realizacji płatności, a skończywszy na rozbudowanym systemie IT.

Program umożliwiający włączenie punktów płatności obejmie całą Polskę. Firma Billbird S. A. przewiduje, że okres intensywnego włączenia punktów przypadnie na listopad tego roku. W nowo przejętych punktach obsługi zostaną wprowadzone wysokie, niezawodne standardy przekazywania gotówki, obowiązujące we wszystkich usługach oferowanych przez firmę Billbird S. A.

Program włączenia do sieci Moje Rachunki działających pojedynczo okienek płatności, ma na celu podniesienie jakości usług do wprowadzonych i sprawdzonych przez firmę Billbird S.A standardów. Szacujemy, że w pierwszym okresie przystąpi około 100 punktów z całej Polski, które spełnią obowiązujące kryteria i przejdą do naszej sieci. Dzięki temu zyskają gwarancje bezpieczeństwa oraz rekomendacje wystawców rachunków, które posiada firma Billbird S.A. – powiedziała Elżbieta Farbaniec Communication Manger Billbird S.A. Wiele z nich dotychczas stosowało bardziej lub mniej świadomie praktyki, jak np. kolekcjonowanie danych osobowych klientów bez rejestracji baz, przyjmowanie wpłat na rachunki wystawców bez odpowiednich umów lub bez pomocy uprawnionych do tego banków, narażając się w ten sposób na bardzo poważne konsekwencje.