Biuro Obsługi Klienta Poczty Polskiej na Blip.pl

Infopocztapolska.blip.pl  –  pod  takim  adresem  będzie  działało  internetowe    Biuro   Obsługi   Klienta   Poczty   Polskiej   na   portalu społecznościowym  Blip.pl.  To  już  drugi profil Poczty w tym serwisie. Od września  aktywnymi  blipowiczami  są  Kamila Rudnik i Zbyszek Baranowski z biura  prasowego firmy. W tym momencie profil Poczty (pocztapolska.blip.pl) obserwuje już ponad 320 osób.

BOK  Poczty  Polskiej  na  Blipie będzie udzielał informacji m.in. na temat usług  firmy,  prawa  pocztowego, regulaminów i cen. Dzięki temu Blipowicze jeszcze  szybciej  otrzymają  informacje  o  ofercie  Poczty  oraz uzyskają odpowiedzi na swoje pytania.

Jak   mówi   Zbigniew  Baranowski,  Rzecznik  Poczty  Polskiej  „Na  Blipie startowaliśmy  z  pewnym  niepokojem,  jednak  sukces  tej  formy dialogu z internautami  przerósł  nasze oczekiwania. Nie spodziewaliśmy się tak dużej liczby  pytań  i  zgłaszanych spraw. Aby ułatwić Blipowiczom kontakt z nami postanowiliśmy  część  zadań  powierzyć  naszym  specjalistom od usług. Mam nadzieję,  że  poradzą  sobie  z  tak  wymagającymi  internautami jakimi są Blipowicze.”

Główny  profil  Poczty  Polskiej  (pocztapolska.blip.pl)  stanie  się teraz bardziej wizerunkowy oraz informacyjny. Użytkownicy serwisu Blip.pl będą na nim  mogli  wygrać  cenne  znaczki  pocztowe  startując  w  konkursach  czy przeczytać najważniejsze newsy o firmie i komentarze z bloga rzecznika.

Źródło: Poczta Polska