Biuro Reklamy „Gazety Wyborczej” zacieśnia współpracę z Publicitas Promotion Network

Współpraca Agory z Publicitas dotyczy „Gazety Wyborczej” i obejmuje wszystkie dodatki i typy ogłoszeń w „Gazecie Wyborczej”. Wyłączność współpracy Agory z Publicitas będzie dotyczyć rynków Niemiec, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Belgii, Holandii, Hiszpanii, Włoch, Francji, Szwajcarii, Austrii i Grecji.

Umowa o wyłącznej współpracy z Publicitas jest dla Agory pierwszą tego typu umową. Wcześniej Biuro Reklamy „Gazety Wyborczej” współpracowało oprócz Publicitas także z innymi brokerami zajmującymi się pośrednictwem w sprzedaży reklam na rynku międzynarodowym.

Ta nowa forma współpracy ułatwi dotarcie oferty reklamowej „Gazety Wyborczej” do największych międzynarodowych klientów i pozwoli na głębszą wymianę doświadczeń oraz regularne szkolenia handlowców wyspecjalizowanych w sprzedaży ogłoszeń w „Gazecie Wyborczej”.

Współpraca z Publicitas zakłada również wykorzystanie narzędzi i kanałów komunikacyjnych brokera do promocji „Gazety Wyborczej” na rynku międzynarodowym – zostaną tu wykorzystane między innymi serwis www.publicitas.com oraz biuletyny informacyjne Publicitas.

Publicitas Promotion Network jest jednym z ważniejszych międzynarodowych brokerów sprzedaży reklam. Publicitas działa w 22 krajach na 4 kontynentach. W 58 punktach sprzedaży zatrudnia ponad 450 ekspertów oferujących powierzchnie reklamowe w najbardziej prestiżowych publikacjach na rynkach lokalnych, krajowych i międzynarodowych. Szczegółowe informacje o Publicitas dostępne są na stronie www.publicitas.com.