Biuro Reklamy Onet.pl podbija rynki europejskie

Od pięciu lat Onet.pl jest niekwestionowanym liderem rodzimej reklamy internetowej; teraz, poprzez nawiązanie współpracy z niemieckim portalem WEB.DE, dołączył do europejskiego grona potentatów branży.

WEB.DE obok wiodących europejskich portali: Wanadoo Group (działającego na rynku francuskim, brytyjskim, hiszpańskim i holenderskim), Libero Italy, Austria.com Group i szwajcarskiego Bluewin, koordynuje wspólne działania oraz współpracę w zakresie marketingowo-reklamowym.

Cieszymy się, że w rok po wejściu Polski do Unii Europejskiej, możemy ogłosić naszą współpracę z Onet.pl. Polski rynek internetowy jest jednym z najprężniej rozwijających się rynków Europy Wschodniej. Porozumienie WEB.DE z Onet.pl to niezwykle atrakcyjna oferta zarówno dla międzynarodowych firm, które pragną zaistnieć na tym rynku, jak i dla polskich reklamodawców, którzy chcą wejść na rynek europejski – mówi Matthias Ehrlich, Członek Zarządu i Szef Działu Sprzedaży WEB.DE.

Onet.pl ustanowił zupełnie nowy standard, oddając do dyspozycji klientów możliwości do tej pory niedostępne, szczególnie korzystne zwłaszcza dla tych podmiotów gospodarczych i firm, które chcą zaistnieć na rynkach zagranicznych, wykreować silną, rozpoznawalną markę, przestawić strategię i filozofię z lokalnej na globalną.

Łukasz Wejchert, Prezes Zarządu Onet.pl: W rok po wejściu do struktur unijnych, oferujemy naszym klientom nieograniczony dostęp do rynków europejskich. Pragniemy stać się partnerem zarówno dla firm krajowych, jak i czołowych reklamodawców z państw zjednoczonej Europy. Ta oferta jest atrakcyjna zwłaszcza dla agencji i biur turystycznych, sieci hotelowych czy linii lotniczych. Będziemy skutecznie konkurować ze światowymi potentatami branży reklamowej.

Dzięki połączonym potencjałom, doświadczeniu oraz know-how Onet.pl i WEB.DE, reklamodawcy będą mogli prezentować swoje oferty poprzez największe domy mediowe w Paryżu, Londynie czy Berlinie, szybko i skutecznie docierając do ogromnej rzeszy użytkowników internetu w krajach Unii Europejskiej.

Piotr Welc, Dyrektor ds. Projektów Marketingowych Onet.pl podkreśla: Zaproszenie do współpracy z europejską elitą jest dla nas potwierdzeniem statusu, na który rzetelnie zapracowaliśmy – dzięki WEB.DE, na zasadach partnerskich nawiązujemy współpracę z liderami lokalnych rynków. Teraz możemy przedstawić naszym klientom ofertę o niespotykanej dotąd, w realiach polskich, skali. Już po 48 godzinach od zlecenia reklamodawcy mogą spodziewać się efektywnego odbioru swoich kampanii przez 70 milionów użytkowników internetu: to dziesięciokrotnie więcej, niż mogliśmy im zaoferować na rynku krajowym!