BizOn media, nowy gracz na rynku sprzedaży mediów

BizOn media to także tematyczna sieć reklamy internetowej. Obecnie portale i sieci reklamowe oferują produkty skierowane do wszystkich grup celowych. Dotychczas brakowało podmiotu specjalizującego się w jednej kategorii tematycznej.

Sieć stawia na witryny biznesowe o silnej marce. Obecnie oferuje trzydzieści serwisów. Wśród nich znajdują się tak znane tytuły jak: Gazetaprawna.pl, Newsweek.pl, Mediarun.pl, Parkiet.com, Podatki.pl, tvbiznes.pl, twoja-firma.pl, egospodarka.pl, abc.com.pl, NowoczesnaFirma.pl biznesnet.pl, Eurobankier.pl i inne. Sieć dociera do ponad 2,4 mln unikalnych użytkowników, co już w momencie startu stawia ją w czołówce internetowych podmiotów oferujących powierzchnię biznesową.

BizOn media to nowa jakość w sprzedaży powierzchni reklamowej. Sieć ułatwi realizację kampanii kierowanych do biznesowych grup celowych. Poza standardowymi formami reklamowymi, oferowanymi w modelach CPM, BizON będzie koncentrował się na nowoczesnych metodach komunikacji z wykorzystaniem akcji specjalnych, takich jak: sponsoringi, konkursy, otwieranie treści płatnych, reklama w RSS, podcasting i inne. Ze względu na premiowy charakter oferty, nie będą dostępne modele sprzedaży w oparciu o CPC, CPA i kampanie zasięgowe.

Sieć oferuje nie tylko proste i przejrzyste zasady związane ze sprzedażą powierzchni reklamowej, ale także szereg dodatkowych usług dla wydawców. Między innymi doradztwo przy projektowaniu witryn pod kątem optymalnego wykorzystania marketingowego, wykorzystanie nowych technologii w reklamie, pomoc w marketingu i promocji reklamowej i inne.