Blik w interaktywnych kioskach Decathlonu

Interaktywne kioski wolnostojące umieszczone w ekspozycji dostępne w sklepach stacjonarnych Decathlon zyskały nową funkcję. Oprócz zapoznania się z pełną ofertą sklepu i zamówienia produktu, możliwe stało się także jego opłacenie BLIKiem za pośrednictwem operatora Przelewy24.

Interaktywne kioski, wpisujące się w realizowaną przez Decathlon strategię omnichannel, prezentują klientom odwiedzającym sklepy stacjonarne pełną ofertę produktową wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną. Przed rozpoczęciem współpracy z Przelewy24 możliwe było zamówienie towaru z opcją dokonania płatności w sklepowej kasie lub za pobraniem przy odbiorze.

Nowością jest umożliwienie kupującym natychmiastowej finalizacji zakupu i opłacenie zamówienia BLIKiem. Za obsługę transakcji odpowiada operator Przelewy24.

Po wprowadzeniu płatności Przelewy24 w kioskach sklepów Decathlon, kupujący mają możliwość zakupu pełnej oferty sklepu dokonując płatności przy kiosku, bez potrzeby stania w kolejce do kasy.

Przedstawienie produktu w salonie, szybki zakup w interaktywnym kiosku, płatność BLIKiem i zintegrowana obsługa posprzedażowa zaczynają stanowić codzienność zakupową tysięcy użytkowników.

Źródło: Decathlon