Blik partnerem Męskiego Grania

Bilety na tegoroczne Męskie Granie miłośnicy festiwalowych brzmień kupią szybko i wygodnie – wyłącznie BLIKIEM. Koncerty z udziałem największych polskich gwiazd i niepowtarzalna atmosfera sprawiają, że jest to ulubiona letnia trasa koncertowa Polaków. BLIK jest oficjalnym partnerem tego wyjątkowego wydarzenia.

BLIK jest partnerem 13 edycji muzycznego projektu Męskie Granie, który od lat przełamuje schematy myślenia o muzyce i odważnie łączy różnorodne gatunki i style. Fani muzyki będą mogli kupić bilety na letnie koncerty wyłącznie przy pomocy BLIKA, który jest dostępny dla wszystkich klientów bankowości mobilnej – to 21,6 mln aktywnych aplikacji. Przedsprzedaż biletów rozpocznie się przez Allegro SMART! w czwartek 7 kwietnia o godzinie 12.00 i potrwa do 23.59 lub do wyczerpania puli. Regularna sprzedaż biletów wystartuje dzień później, w piątek 8 kwietnia, również o godzinie 12.00. Płatność za bilety – zarówno 7, jak i 8 kwietnia – będzie możliwa po wpisaniu kodu BLIK i zatwierdzeniu transakcji w aplikacji mobilnej banku.

– Od lat udowadniamy, że dzięki BLIKOWI można „żyć bardziej” – w pełni doświadczać wygody i pozytywnych emocji. Z kolei Męskie Granie to święto ludzi, którzy kochają życie i muzykę. Mamy więc wiele wspólnego. Pod hasłem „Ż – bardziej” wspieramy tegoroczną trasę koncertową i cieszymy się, że jesteśmy partnerem projektu, który zbliża ludzi – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności, BLIK.

Z BLIKA korzysta już ponad 10 mln użytkowników – to prawie jedna trzecia dorosłych Polaków. Do końca 2021 r. jego użytkownicy wykonali nim aż 763 mln transakcji – to wzrost o 80 proc. rok do roku. Na popularność BLIKA wpływa jego wygoda, bezpieczeństwo i szybkość, a także bardzo szeroka sieć akceptacji banków, które udostępniają usługę. Wszystkie te elementy sprawiają, że BLIK jest dziś dla wielu Polaków pierwszym wyborem płatniczym.

Organizatorzy Męskiego Grania zaplanowali, że tegoroczna edycja wydarzenia przybierze formułę festiwalu, podczas którego koncerty będą odbywały się w piątki i soboty. Na dwóch scenach zaprezentują się najlepsi polscy artyści – zarówno ci znani z poprzednich edycji, jak i zupełnie nowi, którzy reprezentują młode pokolenie artystów. Koncerty tradycyjnie sponsorowane są przez markę Żywiec.

– Męskie Granie to wydarzenie, które od początku swojego istnienia stanowi przestrzeń wymiany wrażeń, myśli i emocji, zarówno dla zaproszonych artystów, jaki i publiczności. Jest nam niezwykle miło, że w tym roku ponownie dołącza do nas marka BLIK, pomagając nam wspierać najlepszą polską muzykę oraz umożliwiając cieszenie się nią jeszcze większej liczbie osób. Zwłaszcza, że przed nami 13 edycja projektu, która będzie jeszcze bardziej inspirującym i angażującym doświadczeniem – mówi Dorota Nowakowska, Manager Marki Żywiec.

Źródło: PSP