Blik na terminalach Polskich ePłatności

Polskie ePłatności udostępniły swoim klientom możliwość przyjmowania transakcji Blik. Nowe rozwiązanie zostało wdrożone we współpracy z Alior Bankiem. Z systemu Blik będą mogli korzystać również klienci płacący przez internet, o co zadbała firma PayLane, wchodząca od niedawna w skład Grupy PeP.

YAY Foto

Żeby zapłacić Blikiem należy w terminalu płatniczym wpisać 6-cyfrowy kod, wygenerowany w aplikacji mobilnej banku oraz potwierdzić transakcję w telefonie. Kod Blik ważny jest przez dwie minuty. Podobnie działa Blik w bankomatach i wpłatomatach oraz w internecie. Popularność Blika rośnie bardzo szybko – usługa dostępna jest od trzech lat – w 2015 roku zrealizowano nim 2 miliony transakcji, podczas gdy w 2017 już 33 miliony.

– Przyjmowanie płatności Blik udostępnimy w tym kwartale na ok. 40 tys. terminali naszych klientów, sukcesywnie powiększając dostępność na całej bazie. W tej chwili jesteśmy gotowi oferować usługę Blik naszym nowym merchantom terminalowym. Ponadto Blik będzie dostępny dla przedsiębiorców prowadzących biznes w internecie, gdyż Blik wdrażamy równocześnie w spółce PayLane z grupy kapitałowej PeP, która dostarcza płatności online – komentuje Jarosław Mikos, prezes Polskich ePłatności.

Źródło: Polskie ePłatności