Blik z tytułem „Marka Godna Zaufania”

BLIK, lider w dziedzinie płatności bezgotówkowych, został wyróżniony w badaniu poziomu zaufania polskich przedsiębiorców do marek, produktów i usług skierowanych do biznesu. System płatności otrzymał tytuł „Marki Godnej Zaufania” w kategorii „Karta nowych możliwości, czyli firma wspierająca rozwój płatności bezgotówkowych”, co potwierdza siłę marki, trwałą relację z rynkiem oraz jej zaangażowanie w rozwój płatności mobilnych.

fot. Shutterstock

Nagroda „Marki Godnej Zaufania” została przyznana BLIKOWI w uznaniu za nieustanny rozwój w obszarze innowacji, bezpieczeństwa i wyjątkowych doświadczeń płatniczych użytkowników. System został doceniony w kategorii „Karta nowych możliwości, czyli firma wspierająca rozwój płatności bezgotówkowych”, co potwierdza jego dominującą pozycję w branży. BLIK uzyskał przeważający wynik – blisko 60 proc. przedsiębiorców spontanicznie wymieniło markę jako tę, której najbardziej ufają.

– Zaufanie jest jednym z kluczowych elementów budowania wartości marki BLIK, dlatego z ogromną satysfakcją przyjęliśmy informację o zdobyciu tego tytułu. To nasze pierwsze wyróżnienie w tym prestiżowym rankingu i uznanie zaangażowania w rozwój płatności bezgotówkowych. W ciągu 8 lat udało nam się zbudować nie tylko powszechny i wszechstronny system, ale także silną i trwałą relację z naszymi użytkownikami oraz partnerami biznesowymi. Nieustannie staramy się tworzyć bezpieczne i efektywne narzędzia, które pomagają firmom dostarczać jak najlepsze doświadczenia płatnicze. Właśnie z tą myślą chcemy dalej się rozwijać zarówno w Polsce, jak i za granicą oraz dążyć do doskonalenia naszych usług. Dziękujemy za dotychczasowe zaufanie – mówi Monika Król, wiceprezes zarządu Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.

Tytuł przyznawany jest corocznie w oparciu o badanie opinii przedsiębiorców na temat najlepszych brandów, produktów i usług skierowanych do biznesu oraz identyfikacja tych, którym najbardziej ufają. Ranking opiera się na ankiecie, w której respondenci spontanicznie wymieniają markę w poszczególnych kategoriach. Organizatorem inicjatywy jest wydawca miesięcznika „My Company Polska”. Projekt jest realizowany we współpracy z Instytutem Badawczym Kantar Polska.

System płatności mobilnych BLIK działa już od 2015 roku. Od momentu wprowadzenia na rynek, oferowane rozwiązania są nieustannie udoskonalane, aby zapewnić funkcjonalność i najwyższy poziom bezpieczeństwa podczas realizacji płatności. W ponad 8 lat metoda stała się liderem płatności e-commerce oraz zyskała zaufanie milionów Polaków, dla których jest pierwszym wyborem. W ciągu tego czasu odnotowano ponad 3 miliardy transakcji wykonanych przez ponad 13,5 mln aktywnych użytkowników. BLIK to innowacyjny system do szybkich i wygodnych transakcji, które dzięki rozbudowanej sieci partnerów biznesowych można zrealizować praktycznie wszędzie.

Źródło: Polski Standard Płatności