Blip uczy firmy, jak wykorzystać mikrobloging w celach biznesowych

„Blip jest platformą komunikacyjną umożliwiającą budowanie i utrzymywanie relacji oraz prowadzenie sprawnej i niezawodnej komunikacji w czasie rzeczywistym. Dzięki niemu dotrzesz do obecnych i przyszłych klientów, poznasz ich opinie na temat Twojego produktu i zbudujesz długotrwałe relacje z klientami, partnerami biznesowymi, mediami i wszystkimi odbiorcami Twojego produktu” – czytamy na specjalnie przygotowanej przez serwis Blip.pl podstronie dla przedsiębiorców.

To swoisty przewodnik skierowany dla firm i instytucji, wskazujący, jak efektywnie blipować, aby przyniosło to wymierne korzyści. Można się z niego dowiedzieć między innymi, że serwis może być śmiało wykorzystywany np. do informowania o istotnych wydarzeniach w firmie, promocjach, do udzielania odpowiedzi na pytania konsumentów czy rekrutacji nowych pracowników.

Dowiemy się także, jakie działania są ważne, aby firmowy blip przyciągnął jak najwięcej obserwatorów. Firma powinna być aktywna, odpowiadać na pytania klientów, pisać regularnie, pokazywać zdjęcia „zza kulis” swojej pracy.

W ostatnim czasie coraz częściej można zaobserwować wykorzystywanie serwisów społecznościowych przez firmy, organizacje i instytucje do kontaktów z klientami, promocji swojej marki czy też do informowania o ważnych wydarzeniach. Swoje strony w serwisach społecznościowych ma m.in. kancelaria premiera, ZUS, Poczta Polska, stacje telewizyjne, redakcje gazet i czasopism itd.

Źródło: Bankier.pl