Blisko 60 000 rowerów z Tesco ubezpieczonych w LINK4

Blisko 60 000 rowerów sprzedanych w sklepach Tesco zostało objętych bezpłatną roczną ochroną ubezpieczeniową od kradzieży przez LINK4.


Od 19 lutego każdy klient kupujący rower w jednym z naszych sklepów otrzymuje do niego bezpłatne roczne ubezpieczenie antykradzieżowe od LINK4. Choć sezon na wycieczki rowerowe dopiero się rozpoczyna, już blisko 60 000 naszych klientów może cieszyć się jednośladami z dodatkową ochroną.” – mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska.

Oprócz polisy kradzieżowej LINK4 oferuje dodatkowe płatne ubezpieczenie OC rowerzysty, które chroni właściciela roweru w przypadku wyrządzenia szkód osobom trzecim podczas użytkowania roweru oraz NNW gwarantujące wypłatę odszkodowania w razie wypadku na rowerze.

Cały czas szukamy nowych sposobów na dotarcie do klientów, np. poprzez sieci handlowe. Współpracujemy z Tesco nie tylko przy ubezpieczeniu rowerów, ale także przy ubezpieczeniach komunikacyjnych i mieszkaniowych.” – powiedział Mikołaj Kozieł, kierownik ds. sprzedaży B2B w LINK4.

LINK4 powstał jako firma directowa. Jest pionierem i liderem tego rynku. Jednak dzisiaj jest także silnie obecne w innych segmentach – współpracuje z multiagencjami i brokerami a w obszarze affinity z bankami i sieciami handlowymi.