Bliżej kultury z kartą kredytwą Banku Zachodniego WBK

Aktywne korzystanie z karty kredytowej w Banku Zachodnim WBK się opłaca. Korzyść to nie tylko łatwy dostęp do gotówki w każdym momencie, ale także szansa na udział w różnego rodzaju wydarzeniach kulturalnych.

W kampanii „Możliwości są po to, żeby je mnożyć”, bank dla najaktywniejszych klientów przygotował nagrody w czterech kategoriach: rozrywka, sport, kultura i moje miasto. W sumie planowanych jest pięć edycji konkursu. W trwającej obecnie drugiej edycji, jedną z najciekawszych nagród jest ekskluzywne zaproszenie na koncert Kayah połączony ze spotkaniem z artystką. Ponadto do wygrania są m.in. wejściówki na koncerty Dianne Reeves i Slasha, bilety na musical „Mamma Mia” w Teatrze ROMA oraz wyjątkowe wydarzenie muzyczne „Muzyka zespołu Queen Symfonicznie”. Do każdego biletu dołączony jest wyjątkowy prezent-niespodzianka.


– Karta kredytowa to nadal dla wielu osób środek płatniczy, który kojarzy się raczej z zadłużeniem wobec banku niż z wygodą płacenia. Chcielibyśmy to zmienić, dlatego stworzyliśmy kampanię, która zaczęła się od działań edukacyjnych, a teraz przeszła w część rozrywkową, w której aktywizujemy naszych klientów i dajemy szansę wygrania atrakcyjnych nagród –podkreśla Monika Talaga, menedżer komunikacji marketingowej w Banku Zachodnim WBK. – Zależy nam, aby nasi klienci rozpoczęli nową przygodę z kartą kredytową i dostrzegli zalety korzystania z tego finansowego rozwiązania. Zaplanowaliśmy pięć etapów konkursu. Każdy wyróżniać się będzie ciekawą pulą nagród obejmującą najciekawsze wydarzenia ze świata kultury i sportu– dodaje Monika Talaga.

Zasady są proste – określona w regulaminie aktywność na rachunku karty kredytowej o wartości minimum 20 zł to 1 punkt. Premiowane są wybrane transakcje bezgotówkowe i gotówkowe, przelewy elektroniczne z rachunku karty kredytowej oraz skorzystanie z usługi Ratio. Wygrywają te osoby, które za dokonane aktywności, uzbierają we wskazanym okresie najwięcej punktów. Kolejny etap konkursu, a tym samym kolejna szansa na zdobycie cennych nagród, rozpocznie się 15 października i potrwa do 14 listopada br.

Posiadacze karty kredytowej Banku Zachodniego WBK mogą uczestniczyć w każdym etapie konkursu, nawet jeżeli brali udział w poprzednich edycjach. Wystarczy zarejestrować się na stronie konkursowej bzwbk.pl/mozliwosci i wybrać nagrodę, o którą chce się zawalczyć w danym etapie. Jeżeli nie uda się wygrać teraz, do zakończenia konkursu odbędą się w sumie jeszcze dwa etapy, które zaczynają się odpowiednio, 15 listopada i 15 grudnia. Wszystkie trwają miesiąc i kończą się 14 dnia kolejnego miesiąca, czyli tuż przed startem kolejnej edycji.

Kampania „Możliwości są po to, żeby je mnożyć” potrwa do 14 stycznia 2016 roku. Jest prowadzona głównie w kanałach social media (Facebook, Instagram, blogosfera) oraz w prasie i Internecie. Akcja marketingowa obejmuje także oddziały bankowe (okleiny na witrynach plakaty, ulotki, przekazy na LCD oraz ekranach bankomatowych). Pomysł kampanii został stworzony przez agencję John Pitcher. Zakup mediów został powierzony domowi mediowemu Starcom.