Blog AXA Direct na podium

Prowadzony przez AXA Direct blog SmartDriver.pl zajął trzecie miejsce w kategorii „Blog Dojrzały”, w konkursie „Firmowy Blog Roku 2012”. To już kolejne wyróżnienie dla SmartDriver.pl w tym konkursie. W zeszłorocznej edycji blog AXA Direct znalazł się na drugim miejscu w kategorii „Blog Młody”.


SmartDriver.pl istnieje od niespełna 2 lat, a od dnia premiery odnotował ponad
1,25 miliona odwiedzin. Blog jest skierowany przede wszystkim do nowoczesnych kierowców. Można na nim znaleźć m.in. aktualności ze świata motoryzacji, poradniki dla kierowców dotyczące bezpiecznej jazdy, oszczędnego i ekologicznego korzystania z samochodu czy też informacje o ubezpieczeniach komunikacyjnych.

Blog AXA Direct zgromadził ponad 20 tysięcy fanów na portalu społecznościowym Facebook. Natomiast filmy przygotowywane przez redakcję bloga oglądano w serwisie YouTube ponad 56 tysięcy razy.

Bardzo dziękujemy naszym czytelnikom za ich wkład w rozwój bloga. Ich aktywność w dyskusjach była jednym z czynników, które wpłynęły na decyzję jury konkursu. Natomiast wszystkim redaktorom tworzącym bloga gratulujemy osiągnięcia i życzymy kolejnych sukcesów w 2013 roku – mówi Tomasz Masajło, Kierownik Działu E-commerce, AXA Direct.

Konkurs „Firmowy Blog Roku” odbył się już po raz piąty. W tym roku do udziału zgłoszono aż 143 blogi firmowe. W gronie uczestników znalazły się zarówno blogi reprezentujące największe firmy z branży finansowej czy telekomunikacyjnej, jaki i te prowadzone przez instytucje publiczne i fundacje. Łącznie we wszystkich odsłonach konkursu uczestniczyło już ok. 600 blogów. Organizatorem wydarzenia jest serwis BlogiFirmowe.com.

AXA Direct