Blog Banku Pocztowego ma już 2 lata

Blog edukacyjny Banku Pocztowego służy radą już od 2 lat. W tym czasie ukazało się 95 artykułów.

19 lipca 2010 roku swoją działalność rozpoczął internetowy dziennik prowadzony przez Bank Pocztowy. Autorami notatek są eksperci z poszczególnych departamentów banku. W ciągu dwóch lat opublikowali 95 artykułów dotyczących wielu zagadnień związanych z finansami i bankowością. W blogosferze niezwykle istotna jest interakcja – pod artykułami pojawiło się niemal 650 komentarzy, które często były źródłem dyskusji z udziałem pracowników Banku Pocztowego. Na bieżąco wyjaśniali oni wątpliwości internautów.

Główną ideą towarzyszącą powstaniu bloga Banku Pocztowego była pomoc w zrozumieniu świata finansów. Eksperci banku starają się przybliżyć jego czytelnikom zagadnienia  związane z finansami i bankowością. Obok opisywania poszczególnych produktów bankowych, czy procedur zajmują się m.in. tematami związanymi z bezpieczeństwem przy zarządzaniu domowym budżetem czy ubezpieczeniami.

– Blog pomaga nam nawiązać kontakt z internautami. Ich komentarze stają się nie tylko źródłem ożywionej dyskusji, ale również są inspiracją dla kolejnych artykułów. Analizujemy pytania pojawiające się pod wpisami i często odpowiedzi na nie pojawiają się w formie nowych wpisów – mówi Anna Usiądek z Departamentu Kanałów Mobilnych, opiekująca się na co dzień bankowym blogiem.

Najwięcej odwiedzin doczekały się artykuły związane z płatnościami kartą oraz z wykonywaniem przelewów.

Najczęstszymi tematami artykułów są kwestie związane z kontem bankowym (54 artykuły) – produktem, od którego klienci często rozpoczynają swój kontakt z bankowością. Drugim najczęściej poruszanym tematem były karty płatnicze – zostało nim poświęconych 29 artykułów.

Blog jest jednym z instrumentów komunikowania się przez Bank Pocztowy z klientami, w myśl jego misji – prosta i dostępna bankowość.

Źródło: Bank Pocztowy