Po raz drugi blog mBanku doczekał się uznania w oczach organizatorów konkursu „Najlepsze polskie blogi firmowe 2009 r. „. mBank znalazł się na podium, zajmując drugie miejsce w kategorii „najlepszy blog profesjonalny”.
Blog mBanku został uznany za jeden z najbardziej profesjonalnych blogów firmowych w kraju. Sukces tym większy, iż nagroda została przyznana mBankowi kolejny rok z rzędu.
Konkurs na najlepszy polski blog firmowy ma za zadanie wyłonić najbardziej profesjonalne narzędzia komunikacyjne, jakimi posługują się firmy. W drugiej edycji udział wzięło ponad 100 firm, chcących zaprezentować swój blog. Jurorzy podkreślali rosnący z roku na rok poziom zgłaszanych propozycji.
W ocenie bloga pod uwagę były brane następujące cechy:
- otwartość komunikacyjna (styl i język pisania);
- częstotliwość wpisów;
- liczba autorów;
- znaczenie bloga w komunikacji firmy (np. ekspozycja firmy, etc.);
- liczba i jakość komentarzy;
- wygląd, nawigacja, użyteczność etc.
Za pośrednictwem bloga mBanku klienci informowani są o wszelkich zmianach w produktach i usługach bankowych. Na blogu zamieszczane są także artykuły edukacyjne z dziedziny finansów i bankowości. Ale mBankowy blog nie jest tylko jednokierunkowym narzędziem -za jego pośrednictwem klienci mogą komentować, oceniać, a przez to często wpływać na kształt wszelkich wprowadzanych nowinek bankowych. Dzięki temu blog jest przede wszystkim bardzo popularnym forum wymiany opinii. Średnio pojawiają się na nim cztery artykuły tygodniowo, a jest odwiedzany przez 300 000- 400 000 osób miesięcznie.
Źródło: mBank