Blogerzy kontra PR-owcy

Podczas spotkania zaproszeni goście opowiedzą o powstałym niedawno Kodeksie Blogerów, o tym jak autorzy blogów odnoszą się do przesyłanych przez firmy informacji oraz o tym jak można nawiązać z nimi partnerską współpracę.

Dyskusję poprowadzi Norbert Kilen – dyrektor strategiczny On Board PR, a udział w niej wezmą między innymi: Irena Magierska (autorka kilku blogów, m.in zjadamyreklamy.blox.pl, badad.blox.pl czy megafony.blox.pl, inicjatorka pomysłu Kodeksu Blogerów); Paweł Lipiec (bloger i autor książki „Jak stworzyć najlepszy Blog”, prowadzi blog WebFan.pl – wcześniej PolskiBlogger.pl); Maciej Budzich (fan mediów – mediafun, autor blog.mediafun.pl, od kilku lat stara się zrozumieć, to co dzieje się na styku mediów i blogosfery, nadal nie wie, czy reklama kłamie).

Spotkanie odbędzie się 18 września, o godzinie 15.00, w siedzibie Związku Firm Public Relations, przy ul. Koszykowej 54 (wejście od ul. Poznańskiej 2/4), w sali konferencyjnej na I piętrze. Warunkiem udziału jest mailowe potwierdzenie obecności na adres: aleksandra.jaskulak@zfpr.pl do 16 września.