Blue Media udostępnia szybkie przelewy Pay by link w Czechach i Słowacji

Od marca 2022 r. Płatności Online Blue Media umożliwiają szybkie płatności pay by linkami także w Czechach i Słowacji. Ta nowa opcja skierowana jest do polskich podmiotów gospodarczych aktywnych w e-commerce chcących w pełni wykorzystać potencjał międzynarodowych płatności internetowych do zwiększenia zasięgu swojej sprzedaży o lokalnych nabywców.

fot. Shutterstock

Blue Media rozszerza obszar działania szybkich płatności internetowych, tzw. pay by linków, o Czechy i Słowację. Usługę można w krótkim czasie aktywować i po dopełnieniu prostych formalności i nie wymaga dodatkowych działań technicznych po stronie sklepu.

– Popularność szybkich przelewów elektronicznych jest stabilna i nadal na wielu rynkach rośnie z roku na rok. Pay by linki cechuje szybkość i sprawność, dzięki którym finalizacja transakcji zakupowej trwa zaledwie kilka sekund. Wybierając PBL jako metodę płatności klient ma pewność, że nie popełni błędu, ponieważ formularz transakcji jest już automatycznie uzupełniony, a sam przelew zostanie błyskawicznie zrealizowany i szybko dotrze do odbiorcy docelowego – wyjaśnia Sławomir Gawinowski, New Business Development Director w Blue Media.

Usługa pay by link w Czechach oraz Słowacji jest na razie skierowana wyłącznie do sprzedawców, którzy swoją działalność gospodarczą otworzyli i zarejestrowali w Polsce.

Proces płatności przez pay by linki w Czechach i Słowacji nie różni się od tego w Polsce. Po wybraniu odpowiedniego kafelka z logo banku na platformie sprzedażowej, klient zostaje przekierowany na stronę lokalnego banku, gdzie powinien autoryzować swoją transakcję. Po dokonaniu płatności, następuje powrót na stronę sklepu. Liczba dostępnych banków w systemie płatniczym Blue Media obejmuje większość czeskiego i słowackiego rynku bankowego.

Oferowane rozwiązanie ma charakter kompleksowy. Gdy z jakiegoś powodu zakupy online się nie powiodły, zapewniona jest możliwość zawnioskowania o zwrot pieniężny – częściowy lub całościowy.

Źródło: Blue Media