Bluerank pozycjonuje Deutsche Bank PBC SA

Agencja Bluerank wygrywa przetarg na działania SEO dla wszystkich serwisów Deutsche Bank PBC SA w Polsce

Deutsche Bank PBC SA powierza optymalizację i pozycjonowanie swojego serwisu internetowego oraz wszystkich witryn produktowych banku, przygotowanych z myślą o rynku polskim, agencji search engine marketing – Bluerank.  

Rozpoczęta w sierpniu br., w wyniku wygranego przez Bluerank przetargu, współpraca z Deutsche Bank PBC SA, obejmuje kompleksowe działania SEO, tj. optymalizację i pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych wszystkich serwisów Deutsche Bank PBC SA funkcjonujących w polskiej części Internetu. W pierwszym etapie agencja zajmie się serwisem internetowym Banku – www.deutsche-bank-pbc.pl  

– Oferta SEO przedstawiona przez Bluerank łączyła w sobie skuteczną metodologię, gwarancję bezpieczeństwa oraz atrakcyjne ceny, wygrywając tym samym przetarg na obsługę naszego Banku– mówi Łukasz Świrgał z Deutsche Bank PBC SA. Oferty rozpatrywaliśmy pod wieloma względami. W tak trudnej branży, jaką jest SEO, liczyło się doświadczenie oferenta, posiadane referencje oraz prognozowane koszty.

Procedura przetargowa, trwająca kilka miesięcy, zaowocowała dwuletnim kontraktem, oraz planami kolejnych wspólnych przedsięwzięć Deutsche Bank PBC SA i Bluerank, w zakresie działań SEO (search engine optimization) dla polskich serwisów internetowych Deutsche Bank PBC SA.

Deutsche Bank PBC SA jest już kolejnym klientem Bluerank reprezentującym branżę finansową. Agencja ma na swoim koncie także współpracę m.in. z Generali, Dombankiem, MultiBankiem…
Źródło: Bluerank