BNP Paribas Bank Polska rozpoczyna współpracę z agencją Isobar Poland

W czerwcu BNP Paribas Bank Polska rozpoczyna współpracę z agencją Isobar Poland. Agencja będzie obsługiwać bank w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych, w tym za przygotowanie całościowej strategii komunikacji marki, kreację oraz akcje aktywujące fanów.


BNP Paribas wybrał do obsługi w mediach społecznościowych jedną spośród czterech agencji, które zostały zaproszone do przeglądu. Bank docenił wysoki poziom merytoryczny prezentacji agencji Isobar Poland, która wyróżniła się kreatywnością i zrozumieniem potrzeb marki. W ocenie ofert BNP Paribas brał pod uwagę przede wszystkim kreatywność, a także adekwatność zaproponowanych koncepcji do wypracowanej wcześniej przez bank strategii komunikacji.

Bardzo się cieszę na rozpoczęcie współpracy z Isobar Poland. Agencja podczas przetargu zademonstrowała znakomite zrozumienie naszych potrzeb i DNA marki oraz silny ładunek strategiczny przełożony na bardzo interesujące kreacje – mówi Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku Polska.
Team agencji żyje mediami społecznościowymi i innowacją, a przede wszystkim wie, jak opowiadać prawdziwe historie i tworzyć wiarygodny kontent w świecie social mediów – to jest dla nas bardzo ważne – dodaje Dorota Haller.

Bank gromadzi aktualnie ponad 36-tysięczną społeczność fanów na Facebooku (www.facebook.com/bnpparibasbank), na którym działa od maja 2010 roku.