W połowie grudnia BNP Paribas Bank Polska rozpoczyna współpracę z nową agencją reklamową. Zakończony właśnie przetarg wygrała agencja Lowe Warsaw, która przez najbliższe dwa lata obsługiwać będzie Bank w zakresie komunikacji ATL i BTL.
Do przetargu ogłoszonego 16 października br. zaproszono cztery agencje. W ocenie ofert Bank BNP Paribas brał pod uwagę przede wszystkim kreatywność, a także adekwatność zaproponowanych koncepcji do wypracowanej wcześniej przez Bank strategii komunikacji.
– Agencja Lowe Warsaw wykazała się precyzyjnym zrozumieniem briefu, czyli naszych potrzeb – mówi Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku Polska.
– W swojej propozycji zawarła wszystkie elementy, na których najbardziej nam zależało: oryginalną wyróżniającą myśl kreatywną na bardzo zatłoczonym i konkurencyjnym rynku, świetne adaptacje na różnorodne media oraz „call-to-action” – to wszystko w niezwykle ambitnym timingu i budżecie. Dlatego oferta Lowe Warsaw została przez nas najwyżej oceniona i jeszcze w grudniu rozpoczynamy współpracę, z czego się bardzo cieszę– mówi Dorota Haller.
Umowa o współpracy między BNP Paribas Bankiem Polska a agencją Lowe Warsaw obowiązywać będzie przez dwa lata. Agencja obecna jest na polskim rynku od 2001 roku, na swoim koncie ma współpracę z wieloma dużymi i rozpoznawalnymi markami, takimi jak Warta, Chivas czy Knorr. Koordynację przetargu oraz proces formalno-prawny wspierała firma doradcza Shortlist Consulting, współpracująca z Departamentem Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR oraz Departamentem Zakupów BNP Paribas Banku.