BNP Paribas Bank promuje nowy kredyt dla firm

BNP Paribas Bank Polska proponuje atrakcyjny kredyt gotówkowy dla mikroprzedsiębiorców. Rozpoczynająca się kampania reklamowa produktu, przygotowanego specjalnie z myślą o potrzebach najmniejszych firm, skupi się na mediach branżowych adresowanych do poszczególnych grup zawodowych.

Nowy kredyt nieodnawialny dla firm przeznaczony jest na finansowanie działalności przedsiębiorstwa, rozwoju i inwestycji. Pożyczka dostępna jest w wysokości nawet do 500 tys. zł, przy stałym oprocentowaniu 4,99 proc. i z gwarancją niezmienności wysokości raty w całym okresie kredytowania. Decyzja kredytowa podejmowana jest już w 24 godziny, a finansowanie uruchamiane jest od razu w całej kwocie na rachunku bieżącym. Spłata kredytu odbywa się w równych ratach kapitałowo-odsetkowych i jest realizowana automatycznie z rachunku bieżącego firmy. Niewątpliwą zaletą kredytu jest brak konieczności rozliczania się z faktur. Produkt dostępny jest dla podmiotów prowadzących działalność co najmniej 24 miesiące i specjalistów wykonujących wolny zawód przez co najmniej 12 miesięcy.

– Nasza najnowsza propozycja dla mikroprzedsiębiorstw zaledwie kilka dni po wprowadzeniu do oferty znalazła się na szczycie rankingu kredytów gotówkowych dla firm TotalMoney.pl – mówi Piotr Makowski, dyrektor ds. Zarządzania Segmentem Klientów SME i Mikro w BNP Paribas Banku. – Segment mikro-, małych i średnich firm stanowi bardzo ważną gałąź gospodarki i potrzebuje konkurencyjnych rozwiązań, które trafiają w ich specyficzne potrzeby. Widzimy, że polscy mikroprzedsiębiorcy mają świetne pomysły i są w stanie zainwestować w rozwój swoich firm, potrzebują jednak zrozumienia i wsparcia takich instytucji jak nasza. Chcemy być dla nich pierwszym wyborem – podkreśla Piotr Makowski.

– Tej jesieni nie damy o sobie zapomnieć – mówi Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku. – Na początku września rozpoczęliśmy kampanię kredytów dla klientów indywidualnych, a dziś ruszamy z działaniami marketingowymi promującymi kredyt dla firm. Precyzyjnie targetujemy komunikację skierowaną do wyselekcjonowanych grup zawodowych, takich jak lekarze, księgowi, farmaceuci czy radcy prawni. Będziemy widoczni w mediach branżowych, a także w prasie ogólnopolskiej – zaznacza Dorota Haller.

Ograniczone formalności przy zaciągnięciu kredytu oraz możliwość refinansowania kredytów udzielonych w innych walutach to odpowiedź BNP Paribas Banku na potrzeby niewielkich firm. Dodatkowo możliwe jest wykupienie ubezpieczenia na życie i poważne zachorowanie do wysokości kwoty kredytu, dzięki czemu w przypadku wystąpienia zdarzenia losowego objętego ubezpieczeniem kredyt zostanie spłacony przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe na Życie Cardif Polska.

– Największą wartością, jaką bank może dać w dzisiejszych czasach swoim klientom jest minimum formalności, szybka decyzja, dobra cena i chęć zrozumienia biznesu klienta – chcemy aby te cechy nas wyróżniały – podsumowuje Piotr Makowski.