BNP Paribas podejmuje współpracę z Cinema City i warszawskim „Muranowem”

Bank BNP Paribas jeszcze mocniej zaangażuje się w promocję kina. Bank rozpoczął współpracę z Cinema City największą siecią multipleksów w Polsce oraz Kinem Muranów. To kolejne działania realizowane pod hasłem WE LOVE CINEMA. W tym roku Bank BNP Paribas był partnerem strategicznym 12. Mastercard OFF CAMERA.

fot. REUTERS/Regis Duvignau/File Photo

– Podstawą naszej strategii sponsoringowej jest spójność przekazu – mówi Małgorzata Wasiuk, dyrektor Departamentu Strategii Marki i Aktywizacji w Banku BNP Paribas. – Nie wspieramy każdej ciekawej inicjatywy, starannie selekcjonujemy tematy i staramy się je wpisywać w wartości i tradycje banku. Dzięki temu budujemy silne, trwałe skojarzenia – tak jest z tenisem i chcemy, by podobnie było z kinem – dodaje.

Umowa pomiędzy BNP Paribas a Cinema City została podpisana na okres 3 lat. Przebieg współpracy oraz działania promocyjne w kinach Cinema City koordynuje dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media. W ramach współpracy Bank będzie partnerem wszystkich kin IMAX w Polsce oraz ośmiu sal kinowych w multipleksach w największych miastach Polski: Cinema City Arkadia i Galeria Mokotów w Warszawie, Bonarka i Kazimierz w Krakowie, Manufaktura w Łodzi, a także Cinema City Poznań, Zielona Góra oraz Wroclavia. Widoczność Banku BNP Paribas, jako partnera zostanie zapewniona m.in. poprzez stałą obecność logotypu na budynkach kin IMAX oraz przed wejściem do sponsorskich sal projekcyjnych.

Bank BNP Paribas został także partnerem cyklu specjalnych pokazów filmowych adresowanych do kobiet o nazwie „Ladies Nights”, który organizowany jest w wybranych 19 kinach Cinema City w kraju. BNP Paribas przygotuje konkursy z nagrodami dla uczestniczek wydarzenia. W trakcie każdego wieczoru pokaz filmu zostanie poprzedzony emisją spotu banku.

W ramach współpracy BNP Paribas i Cinema City, posiadacze kart płatniczych wydanych przez Bank, mogą liczyć na 10 proc. zniżki od standardowych cen biletów.

BNP Paribas nawiązał współpracę również z warszawskim kinem Muranów.

–„Muranów” to kultowe warszawskie kino, które swoim studyjnych charakterem oraz oryginalnym repertuarem przyciąga kinomanów, także tych w wieku 60 +. W ramach naszej współpracy z „Muranowem” przybliżamy kino seniorom, którzy często nie mogą sobie pozwolić na zakup biletu w regularnej cenie. Dlatego serdecznie zapraszam na „Pokazy dla seniorów” w każdą drugą środę miesiąca na wyjątkowe seanse filmowe – mówi Małgorzata Wasiuk.

BNP Paribas sponsoruje organizowane przez Gutek Film comiesięczne pokazy „W dobrym gronie – dla seniorów”. Filmy poprzedzane są krótkim wstępem i połączone z dyskusją po seansie, w której każdorazowo uczestniczy gość związany z tematem filmu i światem kina. Bilet na seans dla seniorów kosztuje zaledwie 5 zł.

Źródło: BNP Paribas