W listopadzie 2015 r. swoją premierę miała nowa, zaprojektowana od podstaw witryna internetowa BNP Paribas Real Estate Poland. Strona www.realeastate.bnpparibas.pl jest dedykowana klientom korporacyjnym działającym na krajowym rynku nieruchomości komercyjnych. To drugie po wyszukiwarce biurowej wdrożenie nowoczesnego narzędzia informatycznego przez BNP Paribas Real Estate Poland w tym roku.
Nowa strona internetowa to element szerszej strategii BNP Paribas Real Estate Poland polegającej na dostosowaniu narzędzi pracy do dynamicznych zmian rynkowych w obszarach cyfryzacji i mobilności. Spełniająca najwyższe światowe standardy w zakresie funkcjonalności, nawigacji i szaty graficznej witryna, została od podstaw zaprojektowana i wdrożona przez wewnętrzny zespół specjalistów IT i marketingu. Swoim wyglądem strona nawiązuje do serwisów BNP Paribas Real Estate działających na innych europejskich rynkach.
Rozumiemy potrzebę zwiększania naszej aktywności w sieci przy równoczesnym unowocześnianiu narzędzi i ulepszaniu treści. Nowa korporacyjna strona internetowa została zaprojektowana w zgodzie ze standardami innowacyjności BNP Paribas Real Estate, w których digitalizacja staje się priorytetem. podkreśla Katarzyna Lemańska, Dyrektor Marketingu i PR, Europa Środkowo Wschodnia, BNP Paribas Real Estate Poland.
Częścią składową nowej witryny jest Wyszukiwarka Biur (biura.bnpparibas.pl) oraz Wirtualne Biuro Prasowe (bnpparibas.media.pl), co będzie stanowić spore udogodnie dla użytkowników. Oba narzędzia przeszły w tym roku gruntowny lifting, a same ich funkcjonalności zostały zaprojektowane w taki sposób, żeby mechanika ich działania była zgodna z nową stroną www. Projektanci zadbali również o odpowiednią konstrukcję i strukturę strony, a także jej zawartość, które odegrają kluczową rolę w pozycjonowaniu serwisu w wynikach wyszukiwania. Istotną cechą nowego serwisu będzie możliwość korzystania z eksperckich materiałów opracowywanych globalnie przez profesjonalistów firmy raportów, analiz, case studies, newsów i komentarzy.