BNP Paribas ruszył z kolejną odsłoną kampanii marketingowej promującej „Konto Otwarte na Ciebie”

Bank BNP Paribas wystartował z kolejną odsłoną kampanii marketingowej, tym razem promującą „Konto Otwarte na Ciebie” wraz z trzema kartami debetowymi: „Kartą Otwartą na Dzisiaj”, „Kartą Otwartą na Świat” oraz „Kartą Otwartą na eŚwiat”. Kampania marketingowa potrwa do 23 czerwca br.

fot. BNP Paribas

„Karta Otwarta na Świat”, czyli karta dla kochających podróże, która pozwala płacić w prawie 160 walutach bez dodatkowych kosztów przewalutowania, tj. po korzystnych kursach wymiany. Do karty dołączone jest bezpłatne ubezpieczenie, które pozwala grupie do 4 osób zrezygnować z planowanego wyjazdu, a zwrot kosztów może wynieść do 40 tys. zł na osobę. Dodatkowo, posiadacze „Karty Otwartej na Świat” otrzymają do końca roku bezpłatną możliwość korzystania z 1 mln hot spotów wifi na całym świecie w ramach usługi Boingo Wi-Fi. Wszystkie wypłaty gotówki kartą z bankomatów w Polsce są darmowe.

Dla klientów aktywnych w sieci Bank BNP Paribas przygotował „Kartę Otwartą na eŚwiat”, do której dołączone bezpłatne ubezpieczenie, dzięki któremu klient może liczyć m.in. na wsparcie prawne na wypadek naruszenia reputacji w sieci, czy zwrot kosztów w przypadku niedostarczenia zakupów online, odzyskanie danych komputerowych, utraconych w wyniku awarii sprzętu czy wypłatę odszkodowania. Posiadacz tej karty otrzymuje również bezpłatny dostęp do wszystkich bankomatów w Polsce.

Dla osób ceniących ekonomiczne rozwiązania, a także z myślą o młodych ludziach, studentach, osobach starszych czy obywatelach Ukrainy, bank przygotował „Kartę Otwartą na Dzisiaj”. Jej posiadacze nie poniosą opłaty za korzystanie z niej, pod warunkiem wykonania co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej miesięcznie. Ponadto, bank udostępnia klientom bezpłatny dostęp do sieci bankomatów własnych, zlokalizowanych na terenie oddziałów i sieci Planet Cash, tj. ponad 3 tysiące urządzeń. Dla osób do 26. roku życia karta jest bezpłatna, a korzystanie ze wszystkich bankomatów w Polsce jest darmowe. Więcej informacji o ofercie dostępnych jest tutaj.

Działania marketingowe zostały zaplanowane w TV, kinie, na citylightach, w Internecie i social mediach, na lotniskach oraz stacjach kolejowych.

Przygotowanie koncepcji kampanii powierzono agencji Publicis Lion. Za produkcję spotu odpowiedzialny był dom produkcyjny Bomaye, a reżyserem był Tadeusz Śliwa. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media oraz Sales&More. Działania online przygotowała agencja Point of View. Za aktywacje w social mediach i akcje niestandardowe odpowiedzialna jest agencja Feeders.

Pierwsza, wizerunkowa część kampanii ruszyła na początku kwietnia. Działania promocyjne skoncentrowane były w TV, Internecie, social mediach oraz OOH. Kampanii towarzyszą liczne działania niestandardowe.

Źródło: BNP Paribas