Bogusław Kwarciak dyrektorem strategicznym Agencji Reklamowej OPUS B

Bogusław Kwarciak jest psychologiem, specjalistą w zakresie komunikacji rynkowej i zachowania konsumenta. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej na rynku amerykańskim, fińskim, niemieckim i polskim. Był konsultantem wielu znanych firm międzynarodowych.

B. Kwarciak jest również wykładowcą polskich i zagranicznych uczelni – obecnie prowadzi zajęcia z zachowania konsumenta, psychologii reklamy oraz marketingu międzynarodowego. Uzyskał dwa stopnie doktora: pierwszy na Uniwersytecie Jagiellońskim, drugi – w University of Connecticut w USA. W swoim dorobku posiada kilka książek, ponad sto artykułów naukowych i popularnonaukowych oraz ekspertyz w przeważającej części poświęconych problemom reklamy i zachowań konsumenta. Za wkład w rozwój rynku reklamy w Polsce został w 2004 roku odznaczony Medalem Polskiej Izby Reklamy.

Opus B to jedna z największych polskich niesieciowych agencji reklamowych, obecna na rynku od ponad 12 lat. Agencja zatrudnia obecnie 62 osoby. Centrala firmy mieści się w Krakowie, a oddział operacyjny zlokalizowany jest w Warszawie. Jako jedna z niewielu agencji full service posiada wyspecjalizowane struktury: Opus B Packaging oraz Opus B Expo System.

Główni klienci firmy to: Optimus S.A., Hortex Holding, Herbapol Lublin, Mieszko S.A., S.C. Johnson, Nestle Waters Polska, Tetra Pak, Mlekpol, GlaxoSmithKline. Ostatnio pozyskani klienci to: Wawel S.A. i Polskie Radio Bis.