Zadanie agencji polega na kompleksowym wsparciu działań Public Relations w ramach zintegrowanej kampanii marketingowej prowadzonej dla produktów z rodziny „Brown Spirits”. ComPress będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii komunikacyjnej dla poszczególnych marek w obszarze kontaktów z mediami. Zajmie się również organizacją i obsługą medialną wydarzeń specjalnych. Konsultanci ComPress zapewnią także doradztwo w zakresie sponsoringu.
Zależy nam na budowaniu spójnego i wyrazistego wizerunku marek z rodziny Brown Spirits – mówi Joanna Turczyk, Brand Manager Brown Spirits w Bols. Dla przykładu, Metaxa wyraża takie wartości jak radość, odpoczynek, harmonia. Jest skierowana do osób, które potrafią celebrować ważne momenty w życiu. Działania PR powinny być nośnikiem tych wartości i prowadzić do pozytywnych skojarzeń z produktem.
Przed nami ekscytujące zadanie polegające na wpisaniu wyjątkowego charakteru marek w najnowsze trendy w kulturze, sztuce i rozrywce – dodaje Bogdan Biniszewski, Prezes Zarządu ComPress S.A. Przekaz PR powinien opierać się na historii związanej z produktem i prezentować symbole, wydarzenia czy opowieści kreujące świat marki.
Za marki Brown Spirits w BOLS odpowiada Joanna Turczyk, Brand Manager Brown Spirits. Po stronie agencji projekt prowadzą: Bartłomiej Filipek, Account Manager i Joanna Kukla, Account Executive.